even voorstellen...

De plaats om je voorsteltopic te maken.

Re: even voorstellen...

Berichtdoor Remq » 31 jul 2012 17:48

ahmet schreef:oke , heb je dat ook op je quad remco? en wat is je ervaring daar mee?

Nee omdat het geen zin heeft ,net als de CDi ,de jla draai al 11500 toeren dus meer toeren heeft geen zin dat kan juh blokje niet hebben dus mijn blok blijft lekker standaard want dan heb ik nog garantie als je er meer toeren uit gaat rammen vervalt natuurlijk je garantie omdat als het goed was had het er wel al op gezeten vanaf de fabriek,
Wie vraagt is een dwaas voor 5 minuten, wie niet vraagt blijft altijd een dwaas
Remq
CQ supporter
CQ supporter

Delen op

Share on Facebook Facebook

Berichtdoor ahmet » 31 jul 2012 18:02

Ja daar heb je gelijk in maat. ik ga wel mijn bougie bougiedop en kabel wel vervangen;)
Groeten AhMeT
ahmet
350cc

Berichtdoor BBQBarman » 31 jul 2012 19:55

De tuning bobine is alleen maar ten goede omdat tie in de plaats van 16000 vonken ofzo 32000 vonken geeft waardoor je quad mooier op lage toeren zal draaien
BBQBarman
CQ supporter
CQ supporter

Berichtdoor ahmet » 21 aug 2012 22:11

Vandaag mijn koppeling kabel afgebroken :( :o ik was lekker aan het rijden toen wou ik van z`n 3 naar 4 schakelen toen brak de kabel bij me hendel af. :? ik moest 6 km naar huis duwen ik had geen telefoon bij me om hulp te vragen.... :silent: ik heb een binnen kabel gekocht bij motor zaak maar het lukt me niet. ik heb de kabel op gezet maar koppeling trek de hendel niet. als je handel in knijpt en los laat dan moet de terug trekken hij trek wel klein beetje terug. en de hendel is erg slap geen spanning op.... ik heb echt geen idee hoe ik dat moet oplossen ik word er gek van :crazy: :eh: weten jullie misschien hoe het moet.....??? :problem:
Groeten AhMeT
ahmet
350cc

Berichtdoor BBQBarman » 21 aug 2012 22:22

Fijn dat je hebt bijgeschreven waar die was afgebroken handig om te weten :thumbup:
Volgens mij is je koppelings kabel te lang dus je buiten mantel is te klein
Weet het niet 100% zeker dus niet blindelings me advies volgen
BBQBarman
CQ supporter
CQ supporter

Berichtdoor ahmet » 21 aug 2012 22:30

Nee de kabel is niet te lang hoor lengte is goed volgens mij want als ik hem klein beetje strakker zet en gaat de koppeling hendel beneden bij de motorblok beweegt dus hij is niet lang. en ik kan de hendel beneden bij de motorblok gewoon met de hand duwen. hij moet toch beetje stevig zijn het lijkt of er geen veer op zit de tegen werkt. ik heb echt geen idee...... :eh: :think:
Groeten AhMeT
ahmet
350cc

Berichtdoor BBQBarman » 21 aug 2012 22:39

ahmet schreef:Nee de kabel is niet te lang hoor lengte is goed volgens mij want als ik hem klein beetje strakker zet en gaat de koppeling hendel beneden bij de motorblok beweegt dus hij is niet lang. en ik kan de hendel beneden bij de motorblok gewoon met de hand duwen. hij moet toch beetje stevig zijn het lijkt of er geen veer op zit de tegen werkt. ik heb echt geen idee...... :eh: :think:

Dat klinkt niet best want ik had net gechecked en ik krijg met me hand geen beweging
Dus ik zal terug gaan naar je dealer
BBQBarman
CQ supporter
CQ supporter

Berichtdoor ahmet » 21 aug 2012 22:50

Ja dat dacht ik ook je kan niet met hand duwen. ik denk zelf aan me drukgroep. maar ik snap het toch niet joh daar voor niks geen last van gehad :problem:
Groeten AhMeT
ahmet
350cc

Berichtdoor ahmet » 21 aug 2012 22:55

misschien een veer daar achter los geschoten?? ik word er gek van :think:
Groeten AhMeT
ahmet
350cc

Berichtdoor dimpower » 22 aug 2012 05:44

lijkt mij toch dat je kabel nog iets te lang is hoor.wat die 6 km naar huis duwen betreft:ik zou toch naar huis gereden hebben hoor;als je redelijk in toeren gaat kan je nog makkerlijk zonder kopppeling schakelen.ik zeg niet dat je altijd zo moet rijden maar voor 1 keer kan dat zeker geen kwaad.
Waarom gemakkelijk als het ook moeilijk kan!
dimpower
Moderator
Moderator

VorigeVolgende

Keer terug naar Me and my quad