Ik ben toevallig op dit forum terrecht gekomen via google, toen ik info aan het zoeken was voor de Mad Max
Zal me even voorstellen, ik ben Jacob kom uit best ( brabant ) en ben 29 jaar. Werk al sinds jaar en dag in de (renovatie) bouw als straler/voegenhakker.
Zoals vele hier een petrol head.
Had al wat voorsteltopic gelezen waar men vorige voertuigen showde zal ik ook maar even doen dan
- Golf 2 1.3 1986, geen foto's van niks bijzonders. 1 jaar in bezit geweest
- Polo 6n 1.4 1999 op porsche velgen en leuk getuned. 6 jaar in bezit gehad.

-Volvo v70 2.5 liter automaat 1998 1 jaar in bezit geweest

- Polo 6n 1.6 1997 9 maanden in bezit

- Momenteel rij ik in een Audi a3, beetje gemodificeert al met xenon, gechipt en velgen zwart gecoat 140 pk

Verder heb ik ook een waslijst aan scooters gehad, heb er momenteel nog 2. Waar ik regelmatig shows en meetings mee afga.
- Batavus Batavette uit 1969 met een Yamaha Aerox LC blok ( zelfbouw ) 7 jaar in bezit, steeds extremer verbouwd. Komt as we speak een EVO 1 XSH getuned blok onder van 20 pk !!!

- Honda Wallaroo uit 1996 COMPLEET verbouwd, special paint, chrome etc etc al 5 jaar in bezit. Sta er regelmatig mee op shows en meetings in binnen en buitenland.

En de combo van mn Audi en wallaroo. De aanhaner is nu omgebouwd van 1 goots naar 2 goots. om alle 2 de scoots mee te kunnen nemen.

En mn prijzen die ik er tot nu toe mee heb gewonnen

Maar goed tot dusver mijn verhaal, zat hier al een tijdje op het forum te snuffelen naar informatie ed.
In Juni had ik voor de handel en ook voor de fun een Peugeot Viva City snor opgekocht voor 400 euro.
Leuk dingetje wat op rondgereden paar dagen en weer te koop gezet. Na een paar afgeketste deals kreeg ik afgelopen week een mailtje van een jongen.
Of ik hem misschien niet wilde ruilen tegen een Bashen ( had in de adv. gezet dat ik ook wilde ruilen met quad of waterscooter )
Dat leek me dus wel wat, alleen de jongen woonde 130 km verderop.
Afijn ik de Peugeot vanmorgen vroeg opgeladen en erheen.
Na wat testrijden van beide kanten zijn overeen gekomen en hebben we geruild. Ik heb wel 50 euro moeten toe leggen.
Maar dan heb ik nu een Bashan voor 450 euro uit 2009 met ruim 3000 km op de teller. Geen slechte deal al zeg ik het zelf.
Tevens zijn alle lagers vervanger voor betere, er is een andere accu gemonteerd.
Alleen wil ik even 2 nieuwe voorbandjes die uitgebalanceerd worden want als ik voorbij de 70km/h ga word hij nogal trillerig.
Foto's bij de praatjes.

Hier thuis gekomen met mn quadje

Tot zover mijn bevindingen

Bevalt zeer goed alleen moet ik wel erg wennen aan het rijden op een Quad.
Het schakelen gaat goed, ook de bochten en rotondes gaan steeds beter hahaha.
Keep ya'll updated !!