Caliprio the new guy

De plaats om je voorsteltopic te maken.

Caliprio the new guy

Berichtdoor Caliprio » 16 aug 2012 07:02

goedemorgen allen, :D

Ik zal m'n eigen even voorstellen ik ben Steven uit Ridderkerk en ben 21 jaartjes oud.
ik ben van plan een quad te kopen, ik zit alleen nog te twijfelen tussen de Madmax 250cc of de jla loncin 250 cc en wel nieuw uiteraard :D .

Mijn doel met de quad is als vervoermiddel omdat deze vele malen zuiniger is als mijn golfje 3 gti ;) Mijn werk is in Rotterdam dus ik rij 10km heen en 10 terug en zal dus wel een stukje snelweg moeten pakken.

Plannen:
Rustig inrijden :clap: i knows 500 km zucht
offroad banden voor ruiger terrein.
kappen dippen
begrenzers eruit

Graag ontvang ik ook tips mbt de quad en aankoopadvies. Ook twijfel ik aan bij welke zaak ik hem haal. motorpromo of q-trading hmmmm. zag dat de nieuwe types loncin
Caliprio
50cc

Delen op

Share on Facebook Facebook

Re: Caliprio the new guy

Berichtdoor fretje-pitbull » 16 aug 2012 07:47

welkom
fretje-pitbull
Moderator
Moderator

Berichtdoor slowstart » 16 aug 2012 08:40

Als eerst welkom hier,
Als je ruiger terrein wilt berijden, dan kun je volgens mij het beste voor de madmax gaan is hier toch beter geschikt voor.

sven.
Mad-maxxed
slowstart
400cc

Berichtdoor BBQBarman » 16 aug 2012 11:07

:stupid:
Welkom hier
Als je intresse hebt kan je 16 september ook naar de quadmeeting in chaam gaan
BBQBarman
CQ supporter
CQ supporter

Berichtdoor Caliprio » 16 aug 2012 11:43

allereerst bedankt voor jullie reactie,

Denk dat ik ook voor de mad max ga inderdaad weet alleen nog niet waar ik hem ga halen maar dat komt wel goed. ik hoor goede dingen over q-trading dus ik ga daar maar eens heen volgend weekend. weet iemand uit voorhand al of je hem dan gelijk mee kan nemen of moet ik dat van te voren even moet aangeven, mits die op voorraad is uiteraard.

wat betreft de meeting kan hopelijk wel wil graag wel eerst goed de quad onder de knie krijgen. ik wil natuurlijk niet falen waar iedereen bij is hahaha :naugthy:
en ik neem dan gelijk toyo bandjes eronder want lees dat de stock banden niks zijn. :think:
Caliprio
50cc

Berichtdoor Peanut » 16 aug 2012 13:10

Welkom. En op de clubdag wordt in groepsverband normaal gereden en gedraagt iedereen zich. Dus lijkt mij ideaal om daar op zo'n dag te leren. Hebt daar ook bijna alle hulp van dit forum. :thumbup:
Quad A,B of C. Een quad is een quad.
Peanut
500cc
500cc

Berichtdoor BBQBarman » 16 aug 2012 13:17

Caliprio schreef:allereerst bedankt voor jullie reactie,

Denk dat ik ook voor de mad max ga inderdaad weet alleen nog niet waar ik hem ga halen maar dat komt wel goed. ik hoor goede dingen over q-trading dus ik ga daar maar eens heen volgend weekend. weet iemand uit voorhand al of je hem dan gelijk mee kan nemen of moet ik dat van te voren even moet aangeven, mits die op voorraad is uiteraard.

wat betreft de meeting kan hopelijk wel wil graag wel eerst goed de quad onder de knie krijgen. ik wil natuurlijk niet falen waar iedereen bij is hahaha :naugthy:
en ik neem dan gelijk toyo bandjes eronder want lees dat de stock banden niks zijn. :think:

Voor de vraag of je meteen kan ophalen kan je het beste aan q vragen van wege de voorraad want die houden we niet bij :)
BBQBarman
CQ supporter
CQ supporter

Berichtdoor Caliprio » 16 aug 2012 13:48

haha ja das waar maar dacht misschien hebben meer mensen daar hun quad gekocht en konden hem gelijk meenemen ;)
Caliprio
50cc

Berichtdoor slowstart » 16 aug 2012 14:47

Kenteken aanvragen op naam zetten quad nalopen, afstellen enz
Mad-maxxed
slowstart
400cc

Berichtdoor Remq » 16 aug 2012 16:17

Caliprio schreef:haha ja das waar maar dacht misschien hebben meer mensen daar hun quad gekocht en konden hem gelijk meenemen ;)

Als eerste welkom,ik heb mijn quad bestelt Bij qua moest alleen even een week wachten op kenteken en werd voor mijn deur gedropt,
Wie vraagt is een dwaas voor 5 minuten, wie niet vraagt blijft altijd een dwaas
Remq
CQ supporter
CQ supporter

Volgende

Keer terug naar Me and my quad