Bashan BS7 vraagje

Algemene discussie, nieuwtjes etc. over de Bashan, JLA/Jinling, EGL, Spy, Shineray en andere Chinese quads. (Geen technische vraagstukken!)

Re: Bashan BS7 vraagje

Berichtdoor DxJ » 14 aug 2012 18:24

:stupid:
The best engine in the world is the vagina. It can be started with one finger, it is self-lubricating,
it takes any size piston, and it changes its own oil every four weeks.
It's only a pity that the management system is so temperamental
DxJ
400cc

Delen op

Share on Facebook Facebook

Re: Bashan BS7 vraagje

Berichtdoor hypnoticdragon » 14 aug 2012 21:50

Z@@lo schreef:sun f banden. zijn niet de beste maar wel beter dan wat er origineel op zit, maar daar is de prijs ook naar ;)

Als je toch geld gaat uitgeven. Waarom leg je er niet 500 bij (ik kan niet in je budget kijken, dus reken me dr niet op af) en koop gelijk een 250cc. Die is (naar wat ik gehoord/gelezen heb) beter dan de 200cc en geloof me die 500 euro heb je ook zo uitgegeven met je 200cc verbeteren. alleen doe je het dan in delen. ;)

Grootste tip: maak een afspraak bij ALG en ga gewoon eens kijken. Rijd er eens een stukje op en ga dan kijken wat je echt wil.

Tja, noord-holland is toch 'n stukje rijden voor mij hoor :)
Budget is niet hoog, khad het eigenlijk staan op 1500. Anders hadk me wel 'n mad max gekocht :)

Vandaag echter wel te horen gekregen dat ik misschien toch 'n bedrijfswagen ga krijgen, dus dan kan ik de quad weer op de hele lange baan schuiven :P
Khad em echt enkel en alleen nodig om naar m'n werk te gaan indien ik geen wagen zou krijgen :)
Want binnen dit en een jaar had ik zowieso een wagen gekregen, dus de quad moest ook maar een jaartje mee

Wat ik echter voorlopig al op m'n lijstje had staan van dingen die ik er zo rechtstreeks bij zou kopen:

Duro DI2019 21x7-10 - 2x -
hypnoticdragon
50cc

Vorige

Keer terug naar Chinees of geen trek?