Ondertussen lurkend aan een hertog-jan biertje (nee niet mijn eerste van vandaag)even een kleine update.
Vandaag moest ik eigenlijk mijn schoonzus haar inboedel verhuizen maar er waren even wat belangrijkere dingen te doen.
met het oog op de beginnende drukte op het werk is het weekend hard nodig om de quad klaar en ingereden te hebben voor 16 Sept.
Vandaag maar begonnen aan het monteren van de extra hadle die je nodig heb om de quad in zijn achteruit te zetten.
Ben er gelijk achter gekomen dat ik de rem en koppelingshendle niet had hoeven in te korten,maar nu heb ik geen hele remhendel meer.
Accubak verlaagt zodat de accu er ook daadwerkelijk inkan zonder klem te zitten tegen de kap erboven.
Even kijne,ik heb geslepen,gelast,geslepen en gelast.
Achterknippers aangesloten,km sensor gemonteerd en kabels aan achterzijde netjes vastgezet.
Raptor spatkap gemonteerd en raptorkap zelf ook.
Spatkap zit onder de raptorkap om te voorkomen dat mijn elektra nat word.
Mogelijk diverse andere dingen gedaan maar die ben ik vergeten.
Begin van de week mijn uitlaat weggebracht maar diegene was niet erg betrouwbaar.
Ik hoop dat hij met al zijn klanten zo omgaat,dan is hij gauw kapot.
Vrijdag is de uitlaatpijp naar een ander bedrijf gebracht en nu maar hopen dat het snel gelast is.
Uitlaat komt een 3 cm naar buiten aangezien ik een egl uitlaatpijp op een bashan frame probeer te monteren.
Vandaag ook de handkappen geschuurd en gespoten.
Ook mijn km telelr kap gespoten,omgestoten met mijn klomp en weer geschuurd en gespoten.
Dingen nog te doen:
*Nerfbar beplating maken.
*rpm aansluiten.
*Raptorlampjes op een of andere manier monteren.

*Uitlaatpijp ontvangen en op maak zagen waarna hij gelast kan worden.
*Uitlaatbeugel voor demper ophanging maken.
*Ketting moet er nog 1 besteld worden en verlengt worden.
*Koelvloeistof verder afvullen,en brandstof slang aansluiten.
*Een luchtfilter vinden.
*Handkappen....GGGGRRRR

schuren en spuiten.
*Andere voordempers erop die ik al heb liggen.(met dank aan de quadfather)
*Wegligging goed zetten.