Kun je deze kentekenplaat nog laten vervangen door een kleinere?
Stel ik zou deze quad gaan kopen, is het verstandig omdat zo'n 100 km erop te gaan rijden? Snelwegen zal ik natuurlijk vermijden en vooral 80 km wegen rijden?
.....als je beter weet, dan is het verhaal van gecustomized natuurlijk flauwekul is gewoon origineel, maar zonder defecte kap Als je wilt weten of je een 24/10 plaat mag voeren, dan moet je even op het kentekenpapiertje kijken, daar hoort het dan op te staan.....
Ja vandaag ook een 27.10 plaat (motor) kenteken opgehaald geen probleem ik had ook zo'n koeienplaat. Ik denk dat de madmax'en bij Lord Voldemort zo afgeleverd worden met zo'n lelijke plaat
En inderdaad ik zou ook voor deze quad gaan die andere quad met een gebroken kap je weet nooit hoe dat gekomen is.
Met die auto-handelaar kun je ook wat beter onderhandelen.
En loopt de quad goed met je proefrit dan gewoon naar huis rijden weet je geijk wat je in huis hebt En wat je eventueel nog moet doen aan de quad qua afstellen enz...
En nu wil mijn vriendin niet meer dat ik een quad koop, ik heb ook twee kinderen en ze wil graag dat we nog langer samen zijn. Ik zet mijn plannen voor de aankoop van een quad dus voorlopig even in de ijskast. Wellicht dat ik volgend voorjaar weer opnieuw ga kijken. Ik zal het forum in ieder geval met veel interesse blijven volgen.
"als ik morgen de straat oversteek kunnen ze me ook omver rijden"
natuurlijk even schrikken als je zoiets leest, dat zet je even met de voetjes aan de grond en besef je maar weer hoe kwetsbaar een motor of quadrijder is...
The best engine in the world is the vagina. It can be started with one finger, it is self-lubricating, it takes any size piston, and it changes its own oil every four weeks. It's only a pity that the management system is so temperamental
Tsjaa, ik heb ruim 1 jaar quad gereden, korte en lange afstanden, maar om te zeggen dat ik in 1 gevaarlijke situatie terecht ben gekomen??? nee dus..... Weet waar je gas kan geven, weet hoe rap of juist niet je iets kunt inhalen, en het aller belangrijskte: BIJ TWIJFEL.....NIET DOEN!!! heb ook wel eens willen inhalen maar twijfelde, lekker erachter gebleven....was achteraf niet nodig geweest, maar waarom een gevaarlijke situatie creeren??? het gevaarlijkste wat ik had was toen mijn stuurstang van de Bashan afbrak, ook reed ik altijd met licht aan, en bij lange afstanden een geel hesje aan....