even voorstellen...

De plaats om je voorsteltopic te maken.

Re: even voorstellen...

Berichtdoor dimpower » 21 jul 2012 07:09

goed bezig :thumbup:
alleen die voorbanden vind ik persoonlijk te hoog.maar dat is mijn persoonlijke smaak natuurlijk.
Waarom gemakkelijk als het ook moeilijk kan!
dimpower
Moderator
Moderator

Delen op

Share on Facebook Facebook

Berichtdoor ahmet » 21 jul 2012 07:34

ja klopt eerst dacht ik ook zo echt hoog, maar rijd stuurt echt heerlijk,en zo hoog is het niet hoor.
Groeten AhMeT
ahmet
350cc

Berichtdoor Remq » 21 jul 2012 19:09

Lekker bezig ahmet,ging het een beetje het inbouwen?
Ziet er goed uit ga denk ook voor een ander contact slot .. :thumbup:
Wie vraagt is een dwaas voor 5 minuten, wie niet vraagt blijft altijd een dwaas
Remq
CQ supporter
CQ supporter

Berichtdoor ahmet » 21 jul 2012 21:30

Hey, ja bedankt remco, ja het ging super joh, contactslot was zo overgezet alleen de kabels vastgekoppelt en beetje soldierwerk 10 min werk. en alarm was goed opletten wat waar aangesloten moeten worden en dan komt het zelf wel goed :D hij doet het best. nou hopen dat ik van de week mijn tandwiel binnenkrijg. :wave:
Groeten AhMeT
ahmet
350cc

Berichtdoor ahmet » 23 jul 2012 20:22

Hey, vandaag olie ververst,het ging perfect. en effe proef rietje gedaan mijn gas bleef hangen , heb gelijk gekeken wat de probleem was en gevonden. mijn gashengel was afgebroken :crazy: een andere op gezet, van een kawasaki cross motor. wachtend naar mijn tandwiel. :D
Groeten AhMeT
ahmet
350cc

Berichtdoor Remq » 24 jul 2012 09:26

ahmet schreef:Hey, vandaag olie ververst,het ging perfect. en effe proef rietje gedaan mijn gas bleef hangen , heb gelijk gekeken wat de probleem was en gevonden. mijn gashengel was afgebroken :crazy: een andere op gezet, van een kawasaki cross motor. wachtend naar mijn tandwiel. :D

Je blijft lekker bezig zo :thumbup: mijn hendel is ook niet 100% maar zolang hij het nog doet geen probleem haha
Had je nog how to gemaakt van je afstand starten ,
Remq
CQ supporter
CQ supporter

Berichtdoor ahmet » 24 jul 2012 10:52

Ja dank je wel. ik vind echt leuk met mijn speelgoed bezig zijn. nee heb nog geen how to gemaakt komt binnenkort wel.:) met foto en video is echt lachen man zeker in stad enz. kom ik aan lopen druk op de knop hij start al dan kom ik zitten en weg rijden :twisted:
Groeten AhMeT
ahmet
350cc

Berichtdoor ahmet » 27 jul 2012 11:45

Hallo, heb vandaag mijn tandwiel opgezet.... en is echt een aanrader. hij rijd echt heerlijk nou geen onnodige hoge toeren meer, geen trilling. alleen mijn ketting is beetje te strak geloof ik, je kan hem wel met je hand knijpen dan kan je z`n 1cm ofz knijpen maar is wel te strak denk ik maar ik heb geen ruimte om hem beetje losser te zetten... :shh: :problem: :roll: misschien jullie een idee. ik heb 1 tandje van de ketting er af gehaald. maar was te slap en je kon hem niet echt spannen krijgen dus nog een tandje er af gehaald nou lijkt dat de te spannen is :shock: ik weet het niet meer joh :D
Groeten AhMeT
ahmet
350cc

Berichtdoor Remq » 27 jul 2012 12:50

ahmet schreef:Hallo, heb vandaag mijn tandwiel opgezet.... en is echt een aanrader. hij rijd echt heerlijk nou geen onnodige hoge toeren meer, geen trilling. alleen mijn ketting is beetje te strak geloof ik, je kan hem wel met je hand knijpen dan kan je z`n 1cm ofz knijpen maar is wel te strak denk ik maar ik heb geen ruimte om hem beetje losser te zetten... :shh: :problem: :roll: misschien jullie een idee. ik heb 1 tandje van de ketting er af gehaald. maar was te slap en je kon hem niet echt spannen krijgen dus nog een tandje er af gehaald nou lijkt dat de te spannen is :shock: ik weet het niet meer joh :D

Een halve schakel er tussen.
Remq
CQ supporter
CQ supporter

Berichtdoor ahmet » 30 jul 2012 22:19

ik ga denk mijn bougie,bougie dop en kabel en mijn bobine veranderen.. ik weet dat ik van Ngk moet nemen dat is beste spul voor onze wokken maar ik weet niet welke typen welke maat nummer etc.. en ik wil mijn bobine veranderen voor een race bobine(welke geschikt?) ik hoop dat ik daar ook beetje verschil zie. ik denk dat mijn wok dan beter start loopt en rijd. dus dat zijn de dingen die ik nog wil veranderen....
Groeten AhMeT
ahmet
350cc

VorigeVolgende

Keer terug naar Me and my quad