Kappen zelf maken...?

Algemene discussie, nieuwtjes etc. over de Bashan, JLA/Jinling, EGL, Spy, Shineray en andere Chinese quads. (Geen technische vraagstukken!)

Kappen zelf maken...?

Berichtdoor vip1980 » 11 jul 2012 06:30

Is er iemand bekent met het zelf maken van kappen in plastic / epoxy......Ben even informatie aan het verzamelen, heb wel een bedrijfje gevonden maar wacht nog op een reply...

zie http://www.jemdesign.be/index.php?optio ... &Itemid=30
Als je het niet begrijpt , lees het dan nog een keer
vip1980
50cc

Delen op

Share on Facebook Facebook

Re: Kappen zelf maken...?

Berichtdoor BBQBarman » 11 jul 2012 07:17

Sandhi is bezig
Maar je moet eerst ff wachten het kan allemaal schreuren en breken als je het niet goed vast zet
Dus misschien handig om in september naar de clubdag te gaan in chaam om het te zien
BBQBarman
CQ supporter
CQ supporter

Berichtdoor sandhi,; » 12 jul 2012 04:27

wat je op dat plaatje van jouw ziet is heel stevig en alles wat kan wapperen is er af, als je het wil doen moet je het echt zelf doen want het laten doen is het kwa prijs denk ik niet waard.. ik heb mijn kappen vermaakt, als je ze volledig uit glasvezel maakt is dat kans dat het breekt of scheurt er eigenlijk niet mits goed gebeugeld
SPY F1/ZX6
sandhi,;
400cc

Berichtdoor vip1980 » 12 jul 2012 07:08

heb idd veel gegoogled en qua prijzen bij bedrijven, krijg je echt een slappe ... van.Maar het is maar wat je zelf wilt doen, als je de bestaande kappen wilt verlengen is het heel goed te doen.Als je hele nieuwe kappen wilt maken wordt het een uitdaging, je moet namelijk grote mallen hebben die ook nog eens op maat zijn........ben dus nog aan het orienteren wat ik ga doen...
Als je het niet begrijpt , lees het dan nog een keer
vip1980
50cc

Keer terug naar Chinees of geen trek?