Het heeft even geduurd. Maar ben inmiddels afgestudeerd en druk geweest met mijn onderneming

.
Maar goed er zijn ook weer wat dingen aan de quad veranderd

. Ik heb inmiddels het contactslot vervangen waardoor mijn display nu niet meer uitvalt.
Ook de tankdop heb ik vervangen. Ik kan nu de tankdop en de quad starten met 1 sleutel. Veel handiger!
Vorige week was ik ff lekker aan het touren. Valt ineens me demper op de straat. Dit gebeurde precies voor het politie bureau in Steenwijk

. Dus ik had binnen 5 minuten politie bij me staan. Ik moest vervolgens maar lopend naar huis want zonder demper rijden kon echt niet volgens meneer agent. Ik heb vervolgens me pakkie shaq maar leeg gerookt en gewacht tot de agent echt weg was. Daarna toch maar naar huis gereden met me demper op schoot haha. De buisjes die aan het frame gelast zijn, bleken afgebroken te zijn. Maar ze zijn inmiddels weer vast gelast

De bobine heb ik vervangen voor een tuning bobine. Helaas had ik telkens het probleem dat als ik 1 minuut 80 reed dat mijn quad begon te stotteren en vervolgens uitviel. Dit heb ik opgelost door het benzine filter er even tijdelijk tussen uit te halen. Waarschijnlijk zal ik weer een nieuwe moeten plaatsen. Maar ik denk dat het maar een ander model moet worden.
Vanmiddag even mijn nieuwe twin air filter ophalen. Ben benieuwd hoeveel effect dit allemaal zal hebben.
Ook de knipper lichten heb ik vervangen voor led knipper lichten. Ziet er zeer strak uit! Ik zal dit weekend even wat foto's plaatsen