Aan mijn draagarmen laat ik niet lassen. Daar worden ze niet steviger van, en de quad niet meer waard door. Plus een nieuw setje draagarmen is ook 500 euro. Dus lassen is alleen indien noodzakelijk.
Bovenste beugel zou ik kunnen voorzien van een gaatje iets meer naar binnen. Dat zal al een paar cm schelen. Wanneer ik die beugel plaats dan zal hij aardig zakken. Plus, zoals al genoemd is ..kan ik hem zonder al teveel moeite weer origineel zetten. Zonder lassporen.
iedereen die ik ken die zulke verlagingslinkjes heeft gehad koopt achteraf toch de kw veren...
het rijd gewoon niet lekker die linkjes...
en in duitsland heb je de kw set voor 250
The best engine in the world is the vagina. It can be started with one finger, it is self-lubricating, it takes any size piston, and it changes its own oil every four weeks. It's only a pity that the management system is so temperamental
welke steekmaat heb jij voor en achter? omdat er heel vaak mooie 2de handssets velgen en banden te koop zijn... kun je mischien velgen en kw veren kopen nee echt ik wil je niet van de wijs brengen maar die linken krijg je spijt van... en welke veren heb je? oog oog of oog vork? als je oog vork hebt kun je m verlagen met een set r6 of r1 veren zijn heel goed makkelijk 2de hands te vinden voor nette prijzen... hoop dat je er wat aan hebt
The best engine in the world is the vagina. It can be started with one finger, it is self-lubricating, it takes any size piston, and it changes its own oil every four weeks. It's only a pity that the management system is so temperamental
Steek van een Dinli is standaard 4x10 achter.en 4x14.4 voor.
Achter wil ik dan van de 9" af, en die dan vervangen door een 10x9 of 10x10 velg. Gezien die 50 pk...is het wel aan te bevelen om een degelijke velg te monteren..voordat het hart eruit gescheurd wordt.