Dinli 450

Voor de hardcore pimpers en verbouwers van de quads.

Re: Dinli 450

Berichtdoor BBQBarman » 11 jun 2012 15:57

Ik denk echt dat het beste is om de voorste draag armen eraf te halen
En dan door iemand te laten lassen kost denk 50 euro snel en makkerlijjk
Avatar gebruiker
BBQBarman
CQ supporter
CQ supporter
 
Berichten: 4421
Geregistreerd: 08 jun 2011 15:18
Woonplaats: Lisse

Delen op

Share on Facebook Facebook

Re: Dinli 450

Berichtdoor hsunda » 11 jun 2012 17:37

:stupid:

Misschien kun je het ook andersom bekijken, en je bovenste bevestigingspunten omhoog krijgen dmv beugel/ verlassen ed.
hsunda
350cc
 
Berichten: 399
Geregistreerd: 29 aug 2011 19:14

Re: Dinli 450

Berichtdoor Peanut » 11 jun 2012 17:43

Aan mijn draagarmen laat ik niet lassen. Daar worden ze niet steviger van, en de quad niet meer waard door. Plus een nieuw setje draagarmen is ook 500 euro. :oops: Dus lassen is alleen indien noodzakelijk. ;)

Bovenste beugel zou ik kunnen voorzien van een gaatje iets meer naar binnen. Dat zal al een paar cm schelen.
Wanneer ik die beugel plaats dan zal hij aardig zakken.
Plus, zoals al genoemd is ..kan ik hem zonder al teveel moeite weer origineel zetten. Zonder lassporen.
Quad A,B of C. Een quad is een quad.
Avatar gebruiker
Peanut
500cc
500cc
 
Berichten: 1866
Geregistreerd: 02 aug 2011 11:07
Woonplaats: Warmond

Re: Dinli 450

Berichtdoor DexterXL » 11 jun 2012 19:20

Houd er ook rekening mee dat hoe schuiner je de veerpoten zet, hoe slechter
hij gaat veren..... :idea:
Yamaha FZ6S Fazer 2004

http://www.fotodennis.webnode.nl

Het wok-patent......aan sleutelen komt geen end !!
Avatar gebruiker
DexterXL
500cc
500cc
 
Berichten: 3244
Geregistreerd: 11 jun 2011 23:00
Woonplaats: Noord-West Veluwe

Re: Dinli 450

Berichtdoor Peanut » 11 jun 2012 20:23

Ook!.
Maar lassen doe ik alleen ter reparatie of dergelijk. ;)

Maar ik kan natuurlijk wel..die beugeltjes laten lassen.
Even weer sneupen.

ondertussen ook nog met mijn achterrem aan het stoeien. :mrgreen:
Quad A,B of C. Een quad is een quad.
Avatar gebruiker
Peanut
500cc
500cc
 
Berichten: 1866
Geregistreerd: 02 aug 2011 11:07
Woonplaats: Warmond

Re: Dinli 450

Berichtdoor DxJ » 12 jun 2012 04:08

iedereen die ik ken die zulke verlagingslinkjes heeft gehad koopt achteraf toch de kw veren...

het rijd gewoon niet lekker die linkjes...

en in duitsland heb je de kw set voor 250
The best engine in the world is the vagina. It can be started with one finger, it is self-lubricating,
it takes any size piston, and it changes its own oil every four weeks.
It's only a pity that the management system is so temperamental
Avatar gebruiker
DxJ
400cc
 
Berichten: 606
Geregistreerd: 14 dec 2011 14:31
Woonplaats: tongeren belgie

Re: Dinli 450

Berichtdoor Peanut » 12 jun 2012 05:54

Dan zal ik een mazzeltje moeten hebben met een paar goede veren. ;)

Want geen zin om natuurlijk honderden eurootjes uit te geven om iets lager te staan.
Aangezien ik ook nog eerst die Douglas velgen ga bestellen. :P
Quad A,B of C. Een quad is een quad.
Avatar gebruiker
Peanut
500cc
500cc
 
Berichten: 1866
Geregistreerd: 02 aug 2011 11:07
Woonplaats: Warmond

Re: Dinli 450

Berichtdoor DxJ » 12 jun 2012 12:46

welke steekmaat heb jij voor en achter?
omdat er heel vaak mooie 2de handssets velgen en banden te koop zijn...
kun je mischien velgen en kw veren kopen :lol:
nee echt ik wil je niet van de wijs brengen maar die linken krijg je spijt van...
en welke veren heb je? oog oog of oog vork?
als je oog vork hebt kun je m verlagen met een set r6 of r1 veren zijn heel goed makkelijk 2de hands te vinden voor nette prijzen...
hoop dat je er wat aan hebt :-)))
The best engine in the world is the vagina. It can be started with one finger, it is self-lubricating,
it takes any size piston, and it changes its own oil every four weeks.
It's only a pity that the management system is so temperamental
Avatar gebruiker
DxJ
400cc
 
Berichten: 606
Geregistreerd: 14 dec 2011 14:31
Woonplaats: tongeren belgie

Re: Dinli 450

Berichtdoor Peanut » 12 jun 2012 18:29

Veerpoot is oog oog.
Het gaat om voor.

Steek van een Dinli is standaard 4x10 achter.en 4x14.4 voor.

Achter wil ik dan van de 9" af, en die dan vervangen door een 10x9 of 10x10 velg.
Gezien die 50 pk...is het wel aan te bevelen om een degelijke velg te monteren..voordat het hart eruit gescheurd wordt.
Quad A,B of C. Een quad is een quad.
Avatar gebruiker
Peanut
500cc
500cc
 
Berichten: 1866
Geregistreerd: 02 aug 2011 11:07
Woonplaats: Warmond

Re: Dinli 450

Berichtdoor fretje-pitbull » 12 jun 2012 18:42

ik heb wel vertrouwen in de stixe allu velgen, reed/rij er dikwijls mee
is wel maar 8" breed geloof ik
Avatar gebruiker
fretje-pitbull
Moderator
Moderator
 
Berichten: 3349
Geregistreerd: 13 feb 2010 05:23
Woonplaats: langemark/belgie

VorigeVolgende

Keer terug naar projecten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 2 gasten