aanschaf nieuwe jla loncin

Algemene discussie, nieuwtjes etc. over de Bashan, JLA/Jinling, EGL, Spy, Shineray en andere Chinese quads. (Geen technische vraagstukken!)

Re: aanschaf nieuwe jla loncin

Berichtdoor petje » 31 mei 2012 18:38

en de loncin die ze mij aan boden was vernieuwd en hij was voor breder dan achter is die goed of niet wat zijn er ook namaak jla loncin ?
petje
50cc

Delen op

Share on Facebook Facebook

Berichtdoor BBQBarman » 31 mei 2012 18:47

petje schreef:en de loncin die ze mij aan boden was vernieuwd en hij was voor breder dan achter is die goed of niet wat zijn er ook namaak jla loncin ?

Ik heb geen verstand van namaak maar dat kan je volgens mij zien aan de motorblok
Bij mij quad is ook de voorkant breder
BBQBarman
CQ supporter
CQ supporter

Berichtdoor Z@@lo » 31 mei 2012 19:00

wat ik ooit gelezen had,

de 'namaak' heeft een wielbasis van 1 meter.
de 'echte' zou dr een van 1,20 meter hebben.

hang me dr niet aan op, maar ik heb het op een site van een bedrijfje gelezen.
Afbeelding [url=https://www.qc-oldschoolbastards.nl[/url]
Z@@lo
Moderator
Moderator

Berichtdoor Remq » 31 mei 2012 22:01

Die bredere versie heeft stalen draag armen ..zelfde als de madmax ..deze zijn te verstellen kwa schuinte van je band/ velg dat is een modificatie vanuit de fabriek ..je kan zien of het een echte of een neppe is bij de echte is er een type bij gezet. Mijne bv jla loncin 21- b. Fabrikant ..jinling
Als dat niet het geval is kan het gaan om een namaak maar dat staat op je kenteken bewijs ..

Ken het nieuwe model en ja het is een loncin jla 21-b. Tennisten ze worden zo gemaakt ..

Gr. Remco
Wie vraagt is een dwaas voor 5 minuten, wie niet vraagt blijft altijd een dwaas
Remq
CQ supporter
CQ supporter

Berichtdoor dimpower » 01 jun 2012 05:43

de versie die maar 1m breed is heeft ook ijzeren draagarmen.deze moet je zeker niet nemen.want buiten het kantelgevaar zul je ook problemen hebben voor onderdelen.bv de tandwielen,wielhubs,velgen(andere steek) zijn allemaal anders.de versie met de alu draagarmen is de bredere die 125cm is.vooraan is die inderdaad iets breder dan achter.dan heb je nu ook nog een versie met ijzeren draagarmen die nog een stukje breder is dan die met alu draagarmen.als je die neemt of deze met alu heb je geen probleem.het grotere voordeel van de brede met ijzeren draagarmen is dat je de sporingen meer kan verstellen.met de alu kan deze maar op 1 punt.
Waarom gemakkelijk als het ook moeilijk kan!
dimpower
Moderator
Moderator

Berichtdoor petje » 01 jun 2012 06:43

Want de gene die ze mij aan bieden is de wielbasis (hard op hard band) voor +- 125 en achter +- 100 dus dan neem ik hem zeker niet zeer bedankt dat scheeld me weer en miskoop en dus als je een goede loncin koop mag er niet zo veel verschil in zitten dus
petje
50cc

Berichtdoor BBQBarman » 01 jun 2012 07:17

petje schreef:Want de gene die ze mij aan bieden is de wielbasis (hard op hard band) voor +- 125 en achter +- 100 dus dan neem ik hem zeker niet zeer bedankt dat scheeld me weer en miskoop en dus als je een goede loncin koop mag er niet zo veel verschil in zitten dus

Volgens mij klopt die wiel basis omdat aan de voorkant +/- 10 cm van de velg bij komt
En de achterkant zij. Het bredere velgen dus daar komt ongeveer 30 cm bij
BBQBarman
CQ supporter
CQ supporter

Berichtdoor petje » 01 jun 2012 07:36

Ohh ok ik hoop het want dan zou ik de quat kopen als ik zeker zou weten dat ik geen namaak zou kopen en dan eindelijk weer toeren 8-) want mis mijn quadje wel.zeg maaruhh vette mad max en zeker knap gedaan met telefoon ding :thumbup:

ohw zit nu op q trading en ga is even infomeren want hij staat op de site maar hun verkopen hem niet ik ga daar is heen bellen zodra ze open zijn
petje
50cc

Berichtdoor BBQBarman » 01 jun 2012 07:52

petje schreef:Ohh ok ik hoop het want dan zou ik de quat kopen als ik zeker zou weten dat ik geen namaak zou kopen en dan eindelijk weer toeren 8-) want mis mijn quadje wel.zeg maaruhh vette mad max en zeker knap gedaan met telefoon ding :thumbup:

ohw zit nu op q trading en ga is even infomeren want hij staat op de site maar hun verkopen hem niet ik ga daar is heen bellen zodra ze open zijn

Hahhaha bedankt zo te horen heb je gekeken naar me project :)
BBQBarman
CQ supporter
CQ supporter

Berichtdoor petje » 01 jun 2012 08:16

Jah zeker de omhuizing en de traan voetplaat ook leuk maak het allemaal mooier maar is het niet wat te glad en jah over je matte kleur ook echt mooi geworden hoor en je maakt hem zo we heel speciaal ben benieuwd wat je nog meer gaat doen voor speciaals
petje
50cc

VorigeVolgende

Keer terug naar Chinees of geen trek?