Hoi allemaal,
Allereerst allemaal nog de beste wensen.
Ik ben benieuwd wat nou eigenlijk DE quad is voor het jaar 2010.
Zo was in 2007 het jaar dat eigenlijk de eerste echte chineese quadjes kwamen. Het waren vooral die 150-200cc raptor look. Ook wel onder de naam gorilla etc.
Zo was in het jaar 2008 de Bashan BS-7 het chineese quadje die iedereen had en mooi vernieuwend was en de kwaliteit stuk omhoog ging.
Zo was in het jaar 2009 de shineray Stixe eigenlijk de meest besproken quad. Een vernieuwend model met 250cc waarbij de quad weer verbeterd werd. En het einde van het jaar kwam dan de opvogler van de bashan bs-7 namelijk de 11B. Nieuwe vering, nieuwe banden, nieuwe looks!
en nu ben ik benieuwd welke quads er nou eigenlijk allemaal in 2010 komen. Ik ben zeer beniewd of shineray en bashan nog met quads komen van 350cc en meer. Het is gewoon jammer dat die er nog niet zijn wat 200 a 250cc is nou eigenlijk nog net TE weinig als je EN trekkracht wilt EN een hoge snelheid.
Dus post in dit toppic als er vernieuwend model op de markt komt want ik denk dat er zeker wel mensen opzoek zijn naar een quad met wat meer power!