It is I...

De plaats om je voorsteltopic te maken.

Re: It is I...

Berichtdoor Remq » 24 mei 2012 21:30

Flagg schreef:
DexterXL schreef:Heb je wel een gescheide voorrem dan??? is het geen parkeerrem? want zo hoort
het origineel ;)
En de koppeling hoort een aantal mm's vrije speling te hebben, te strak mag
absoluut niet

Bedoel je dat de remhendel op het stuur nagenoeg niets doet?? alleen met de voetrem en dan remt voor en achter tegelijk? Welke dumbass heeft dat bedacht dan?? :o

En ietsje speling op de koppeling snap ik wel, maar ik heb het idee dat ik nu bijna halverwege de slag ben voor ie een beetje pakt, kan ook gewenning zijn maar tis nogal onhandig als je in een bocht wil koppelen. Maar ik rijd eerst wel een paar km voor ik serieus begin met opnieuw afstellen.

Voor en achter is 1 systeem ...als je je stuurrem is enkel zodat hij niet weg rolt ...

Het voordeel is dat je krachtiger remt en minder slip gevaar ontstaat..
Veiliger maar minder leuk :twisted:

Mijn zwager luisterde niet en kwam aan rijden en kneep de stuur rem in en knalden bijna me quad in de prak ...dus vertel het altijd ...als je nou van plan ben hem om te zetten ..zoek ff goed op het forum meer hebben dat al gedaan brandweerman heeft het ook gedaan

Gr. Remco
Wie vraagt is een dwaas voor 5 minuten, wie niet vraagt blijft altijd een dwaas
Remq
CQ supporter
CQ supporter

Delen op

Share on Facebook Facebook

Berichtdoor DexterXL » 25 mei 2012 07:38

:stupid:
idd......zal wel een keuringseis zijn voor zo'n 3-wieler
Yamaha FZ6S Fazer 2004

http://www.fotodennis.webnode.nl

Het wok-patent......aan sleutelen komt geen end !!
DexterXL
500cc
500cc

Berichtdoor Flagg » 25 mei 2012 15:03

Het went redelijk snel geloof ik, vandaag beetje heen en weer gereden tussen lokaties op het werk.

Sta al geen doodangsten meer uit iig. :clap:

Maar het hobbelt en rammelt en trilt allemaal zo ernstig dat ik constant het idee heb dat ie uit elkaar aan het flikkeren is. 80km op de teller red ie iig redelijk makkelijk, en volgens de snelheidsbordjes langs de weg staat netjes "u rijd 60" als ik ook 60 op mijn tellertje heb staan, dus die klopt redelijk.

Hij trekt wel iets naar rechts dus het sporen is ws niet helemaal goed (spoor zelf ook niet maar het heft elkaar niet op jammer genoeg), op het zand is het eigenlijk helemaal weg.

Al met al geen lekkages, start echt in 1x (vanmorgen gloednieuwe Varta accu in gezet) verlichting werkt, eens even op mijn gemak alles bekeken en ziet er verder eigenlijk prima uit, geen roest. Me is happy bunny. :mrgreen:
Flagg

Berichtdoor BBQBarman » 25 mei 2012 16:54

Flagg schreef:Het went redelijk snel geloof ik, vandaag beetje heen en weer gereden tussen lokaties op het werk.

Maar het hobbelt en rammelt en trilt allemaal zo ernstig dat ik constant het idee heb dat ie uit elkaar aan het flikkeren is. 80km op de teller red ie iig redelijk makkelijk, en volgens de snelheidsbordjes langs de weg staat netjes "u rijd 60" als ik ook 60 op mijn tellertje heb staan, dus die klopt redelijk.

Hij trekt wel iets naar rechts dus het sporen is ws niet helemaal goed (spoor zelf ook niet maar het heft elkaar niet op jammer genoeg), op het zand is het eigenlijk helemaal weg.

Al met al geen lekkages, start echt in 1x (vanmorgen gloednieuwe Varta accu in gezet) verlichting werkt, eens even op mijn gemak alles bekeken en ziet er verder eigenlijk prima uit, geen roest. Me is happy bunny. :mrgreen:

Dit is dan kwestie van uitlijnen en balanceren
BBQBarman
CQ supporter
CQ supporter

Berichtdoor Remq » 25 mei 2012 17:24

Flagg schreef:Het went redelijk snel geloof ik, vandaag beetje heen en weer gereden tussen lokaties op het werk.

Fijn dat het bevalt man ga zo door en foto's ? 8-)
Wie vraagt is een dwaas voor 5 minuten, wie niet vraagt blijft altijd een dwaas
Remq
CQ supporter
CQ supporter

Berichtdoor Flagg » 27 mei 2012 19:38

ff testje

Afbeelding
shineray by Flaggr, on Flickr

twerkt!! :)

Bij deze een foto van een goed uur geleden met de quad in zijn natuurlijke habitat.
Flagg

Berichtdoor DexterXL » 27 mei 2012 21:45

Dat lijkt mij geen China...dus niet in zijn natuurlijke omgeving :wave: :mrgreen:

solly....oolzaak Palm!!!! :-)))
Yamaha FZ6S Fazer 2004

DexterXL
500cc
500cc

Berichtdoor Flagg » 28 mei 2012 07:46

ssst we hebben hem nog niet verteld dat ie geadopteerd is. :silent:
Flagg

Berichtdoor DexterXL » 28 mei 2012 07:48

:lol: :clap:

die had ik niet verwacht.....
Yamaha FZ6S Fazer 2004

DexterXL
500cc
500cc

Berichtdoor BBQBarman » 28 mei 2012 10:02

Mooi foto kwaliteit trouwens niet met een telephone gemaakt volgens mij
BBQBarman
CQ supporter
CQ supporter

VorigeVolgende

Keer terug naar Me and my quad