It is I...

De plaats om je voorsteltopic te maken.

Re: It is I...

Berichtdoor Remq » 19 mei 2012 07:51

dimpower schreef: :stupid:

En dat is wel iets wat je moet mee rekenen..want dat vind ik persoonlijk niet lekker rijden moet als een blok op de weg liggen..
Mijn quad gaat bijna nooit de lucht in dat is voor mij een hoop comfort.. :thumbup:

om een wieltje op te heffen tijdens rijden moet je met een jla al serieus zot doen hoor.vroeger met de "smallere" voorvelgen kwam ik dit nog wel eens tegen maar sinds ik de brede achtervelgen ook voor heb liggen hebben ik dit nog niet tegengekomen.zelfs bij heel sportief gebruik :twisted: :twisted:[/quote]

Gebeurt bij mij ook en de achter wieltjes die in sportief gebruik de lucht in gaan in de bocht :twisted:
Wie vraagt is een dwaas voor 5 minuten, wie niet vraagt blijft altijd een dwaas
Remq
CQ supporter
CQ supporter

Delen op

Share on Facebook Facebook

Berichtdoor Flagg » 19 mei 2012 10:03

pff leuk hoor en maar l*llen over wieltje optillen in een topic van iemand die nog geen quad heeft.

Heel grappig zijn jullie. :mrgreen:

Heb besloten dat het een nieuwe bashan bs250s-11b gaat worden bij ALG, ik vermoed dat ik dan nog een kleine 2 maanden moet wachten voor ik zover ben, denk niet dat ik genoeg van mijn vakantiegeld overhoud om deze maand al te kunnen bestellen aangezien er ook nog een week oostenrijk + hotel van betaald moet worden. (7 dagen bergpassen gummen met een 330ci cabrio, das afzien. :lol: )

Dus ik hoop hem in juli te kunnen gaan bestellen, tot die tijd houd ik uiteraard mp wel in de gaten voor leuke deals, maar heb er een hard hoofd in, de enige die ik heb gezien als serieuze kandidaat was een 2006 SMC Captain 300cc bij quadwinkel.nl voor 1750 euro, maar die was net voor mijn neus weggekaapt, ook niet gek voor die prijs. Zag er ook nog echt prima uit.
Flagg

Berichtdoor BBQBarman » 19 mei 2012 10:33

Flagg schreef:pff leuk hoor en maar l*llen over wieltje optillen in een topic van iemand die nog geen quad heeft.

Heb besloten dat het een nieuwe bashan bs250s-11b gaat worden bij ALG, ik vermoed dat ik dan nog een kleine 2 maanden moet wachten voor ik zover ben, denk niet dat ik genoeg van mijn vakantiegeld overhoud om deze maand al te kunnen bestellen aangezien er ook nog een week oostenrijk + hotel van betaald moet worden. (7 dagen bergpassen gummen met een 330ci cabrio, das afzien. :lol: )

Dus ik hoop hem in juli te kunnen gaan bestellen, tot die tijd houd ik uiteraard mp wel in de gaten voor leuke deals, maar heb er een hard hoofd in, de enige die ik heb gezien als serieuze kandidaat was een 2006 SMC Captain 300cc bij quadwinkel.nl voor 1750 euro, maar die was net voor mijn neus weggekaapt, ook niet gek voor die prijs. Zag er ook nog echt prima uit.

Je moet gewoon die cabrio weg doen quad is veel leuker
Ik had ook me e46 cabrio weg gedaan
Koop dan meteen een madmax :)
BBQBarman
CQ supporter
CQ supporter

Berichtdoor Remq » 19 mei 2012 12:47

BBQBarman schreef:
Flagg schreef:pff leuk hoor en maar l*llen over wieltje optillen in een topic van iemand die nog geen quad heeft.

Je moet gewoon die cabrio weg doen quad is veel leuker
Ik had ook me e46 cabrio weg gedaan
Koop dan meteen een madmax :)
Daar ben ik her mee eens..mijn auto weg gedaan ...quad gekocht en rij nu auto van de zaak :lol:
Wie vraagt is een dwaas voor 5 minuten, wie niet vraagt blijft altijd een dwaas
Remq
CQ supporter
CQ supporter

Berichtdoor Flagg » 19 mei 2012 13:24

Ik hou het bij bmw, auto van de zaak en een quad (ooit) :D

Quad is voor mij echt een speeltje, leuk beetje rijden, beetje knutselen, echt als hobby. En tja als dat dan iets langer moet duren om een nieuwe te kunnen kopen so be it.

Maar die BMW blijft, enige reden om die eruit te mikken is dat ik mijn vriendin om kan lullen naar een porsche boxster S. :mrgreen: Maar dat zie ik niet gauw gebeuren voorlopig.
Flagg

Berichtdoor BBQBarman » 19 mei 2012 16:09

Flagg schreef:Ik hou het bij bmw, auto van de zaak en een quad (ooit) :D

Quad is voor mij echt een speeltje, leuk beetje rijden, beetje knutselen, echt als hobby. En tja als dat dan iets langer moet duren om een nieuwe te kunnen kopen so be it.

Maar die BMW blijft, enige reden om die eruit te mikken is dat ik mijn vriendin om kan lullen naar een porsche boxster S. :mrgreen: Maar dat zie ik niet gauw gebeuren voorlopig.

Tja ik heb hen eruit geknikkerd omdat ik een 6 serie wou :)
BBQBarman
CQ supporter
CQ supporter

Berichtdoor DexterXL » 20 mei 2012 09:01

Wat een gezwets over de auto wegdoen....het is dat ze hier op het forum
maar een beperkt aantal regels/karakters in het onderschrift toestaan, want
mijn totale collectie past er niet op :lol: :-)))
Heb in de voorraad 2 priv
Yamaha FZ6S Fazer 2004

http://www.fotodennis.webnode.nl

Het wok-patent......aan sleutelen komt geen end !!
DexterXL
500cc
500cc

Berichtdoor BBQBarman » 20 mei 2012 10:20

:stupid:
Driften doe ik in iedere bocht is heel erg amuserend
BBQBarman
CQ supporter
CQ supporter

Berichtdoor dimpower » 20 mei 2012 10:40

:stupid:
dat is ook hetgeen ik bedoel.wielvopheffen vind ik niets aan.driften is veel leuker. :thumbup:
Waarom gemakkelijk als het ook moeilijk kan!
dimpower
Moderator
Moderator

Berichtdoor Flagg » 20 mei 2012 11:54

Stelletje sadisten.. :evil:

:mrgreen:
Flagg

VorigeVolgende

Keer terug naar Me and my quad