selwyn schreef: Deze hebben een kortere achterbrug dan de straatversie waardoor ze hoger komen te staan.
DexterXL schreef:Uit ervaring kan ik zeggen dat de Bashan hoger, smaller en korter is als de
Madmax die je al gezien, en idd de offroad Madmax heeft een kortere
achterbrug en de voorvering op de hoogste stand (A-arm) daardoor is hij
gewoon hoger, maar nog steeds niet zo hoog als de Bashan.
Echter is hoogte ook niet alles, hij word dan zachter in de vering, en dus meer
bewegenlijker op het gas en remmen, hangt ook meer door op rotondes en
bochten, tilt sneller een wieltje op
Remq schreef:DexterXL schreef:Uit ervaring kan ik zeggen dat de Bashan hoger, smaller en korter is als de
Madmax die je al gezien, en idd de offroad Madmax heeft een kortere
achterbrug en de voorvering op de hoogste stand (A-arm) daardoor is hij
gewoon hoger, maar nog steeds niet zo hoog als de Bashan.
Echter is hoogte ook niet alles, hij word dan zachter in de vering, en dus meer
bewegenlijker op het gas en remmen, hangt ook meer door op rotondes en
bochten, tilt sneller een wieltje op
![]()
En dat is wel iets wat je moet mee rekenen..want dat vind ik persoonlijk niet lekker rijden moet als een blok op de weg liggen..
Mijn quad gaat bijna nooit de lucht in dat is voor mij een hoop comfort..
Keer terug naar Me and my quad
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 11 gasten