hallo heb een vraag aan al jullie quad fans wil een quad gaan kopen wat raden jullie me aan
voorkeur gaat naar bashan shineray bijna nieuw! of 2dehands! maakt niet uit...OH 250cc
let me no...Grtzzz
Remq schreef:wat doet je twijfelen ..er zijn zoveel mooie quads ...prijs speelt natuurlijk ook een rol ..wij kunnen niet gaan besillen wat voor quad jij moet kopen en iedereen zal zeggen dat je het zelfde merk moet kopen als zij zij zelf hebben omdat dat een mooie quad is omdat ze die zelf gekocht hebben..
als jij een bashan mooi vind koop je die toch staat genoeg op het forum alle nadelen en voordelen gebruik de zoek fuctie ..
ik heb zelf een loncin en dat vind ik een mooie quad ..maar de madmax is ook een hele mooie quad en een bashan ook dus hier zal je niks aan hebben
Remq schreef:http://www.chinaquad.nl/viewtopic.php?f=26&t=3221
dit is die van DJX zo kan je kijken wat je mooier vind
ga tussen projecten zoeken naar een leuke dingen die gedaan worden en geef daar een eigen draai aan zodat het uniek word ..er zijn genoeg ideeen en inspiratie bronnen
viewtopic.php?f=26&t=616
dit is die van ulleke en niet standaard kijken een lees en zoek
wat jij het leukste vind
dit is trouwens wat ik snel kon vinden succes
BBQBarman schreef:Ik denk zelf dat voor jouw een bashan beter voor jouw is omdat je het 1 en ander eraan wilt veranderen.
Maar dan zal ik wel voor een bijna nieuwe gaan.
Keer terug naar Chinees of geen trek?
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 2 gasten