jla loncin ervaring..

Algemene discussie, nieuwtjes etc. over de Bashan, JLA/Jinling, EGL, Spy, Shineray en andere Chinese quads. (Geen technische vraagstukken!)

Re: jla loncin ervaring..

Berichtdoor Remq » 30 maart 2012 15:26

Ik heb q alweer te pakken gehad :D
Wie vraagt is een dwaas voor 5 minuten, wie niet vraagt blijft altijd een dwaas
Avatar gebruiker
Remq
CQ supporter
CQ supporter
 
Berichten: 2144
Geregistreerd: 05 jan 2012 19:52
Woonplaats: heerhugowaard

Delen op

Share on Facebook Facebook

Re: jla loncin ervaring..

Berichtdoor xScorxPiusx » 30 maart 2012 16:28

Remq schreef:een linkje

http://ykjinling.en.alibaba.com/videoshow.html

er is nu ook een 300 cc blok voor je jla als het goed is passend.. :D

Die 300cc staat er fuel: gas/diesel gaat het een dieseltje worden ofzo :lol: :lol: :lol:
School = moeten, moeten = dwang, dwang =arbeid, kinderarbeid is verboden dus hoef je niet naar school
Fietsen is gezond dus eet meer fietsen
Gij zult niet stelen. De overheid duldt geen concurrentie...
xScorxPiusx
200cc
 
Berichten: 89
Geregistreerd: 29 okt 2011 20:06
Woonplaats: Ursem

Re: jla loncin ervaring..

Berichtdoor Remq » 30 maart 2012 16:30

xScorxPiusx schreef:
Remq schreef:een linkje

http://ykjinling.en.alibaba.com/videoshow.html

er is nu ook een 300 cc blok voor je jla als het goed is passend.. :D

Die 300cc staat er fuel: gas/diesel gaat het een dieseltje worden ofzo :lol: :lol: :lol:

Benzine ;)
Wie vraagt is een dwaas voor 5 minuten, wie niet vraagt blijft altijd een dwaas
Avatar gebruiker
Remq
CQ supporter
CQ supporter
 
Berichten: 2144
Geregistreerd: 05 jan 2012 19:52
Woonplaats: heerhugowaard

Re: jla loncin ervaring..

Berichtdoor dimpower » 30 maart 2012 17:19

ook verkrijgbaar in automaat.maar voor die 10km/u sneller origineel vind ik het de moeite niet.met een andere tandwielverhouding gaat de 250cc er voorbij.
Waarom gemakkelijk als het ook moeilijk kan!
Avatar gebruiker
dimpower
Moderator
Moderator
 
Berichten: 6342
Geregistreerd: 11 jul 2010 18:45
Woonplaats: Veurne(België)

Re: jla loncin ervaring..

Berichtdoor 4 wieltjes » 30 maart 2012 20:57

dimpower schreef:met een andere tandwielverhouding gaat de 250cc er voorbij.
En als je dan een andere tandwielverhouding op de 300 aanbreng.
Dan gaat die toch weer de 250 voorbij,of mis ik nu iets ?
ASKHOLE A person who constantly ask for your advice, yet always does the opposite of what you told them.
Avatar gebruiker
4 wieltjes
CQ supporter
CQ supporter
 
Berichten: 3818
Geregistreerd: 11 okt 2009 18:23
Woonplaats: 's-Gravendeel

Re: jla loncin ervaring..

Berichtdoor Remq » 30 maart 2012 21:25

4 wieltjes schreef:
dimpower schreef:met een andere tandwielverhouding gaat de 250cc er voorbij.
En als je dan een andere tandwielverhouding op de 300 aanbreng.
Dan gaat die toch weer de 250 voorbij,of mis ik nu iets ?

Ik voel een goed punt en het is een nieuw model nieuw stuur regelbareKogels
Wie vraagt is een dwaas voor 5 minuten, wie niet vraagt blijft altijd een dwaas
Avatar gebruiker
Remq
CQ supporter
CQ supporter
 
Berichten: 2144
Geregistreerd: 05 jan 2012 19:52
Woonplaats: heerhugowaard

Re: jla loncin ervaring..

Berichtdoor dimpower » 30 maart 2012 21:45

4 wieltjes schreef:
dimpower schreef:met een andere tandwielverhouding gaat de 250cc er voorbij.
En als je dan een andere tandwielverhouding op de 300 aanbreng.
Dan gaat die toch weer de 250 voorbij,of mis ik nu iets ?

inderdaad daar heb je wel gelijk in maar zo kan blijven doorgaan.het kan altijd beter en sneller maar waar stopt dit dan?voor de prijs die je voor zo'n 300cc blokje betaald tik je beter een donormotor op de kop en doe je meteen een deftige motorswap ipv relatief veel geld tegen te gooien voor amper 50cc meer.
Frank (Spiderpig) heeft bv 2 donors te koop(met een pak meer vermogen) staan waarvoor je evenveel moet neerleggen dan dat je voor die 300cc zal moeten betalen als die 300cc nog niet duurder uitkomt met transportkosten erbij.dus die 300cc vind ik persoonlijk weggegooit geld als het je wilt doen voor het iets meer vermogen.
Waarom gemakkelijk als het ook moeilijk kan!
Avatar gebruiker
dimpower
Moderator
Moderator
 
Berichten: 6342
Geregistreerd: 11 jul 2010 18:45
Woonplaats: Veurne(België)

Re: jla loncin ervaring..

Berichtdoor 4 wieltjes » 30 maart 2012 22:06

dimpower schreef:
4 wieltjes schreef:
dimpower schreef:met een andere tandwielverhouding gaat de 250cc er voorbij.
En als je dan een andere tandwielverhouding op de 300 aanbreng.
Dan gaat die toch weer de 250 voorbij,of mis ik nu iets ?

inderdaad daar heb je wel gelijk in maar zo kan blijven doorgaan.het kan altijd beter en sneller maar waar stopt dit dan?voor de prijs die je voor zo'n 300cc blokje betaald tik je beter een donormotor op de kop en doe je meteen een deftige motorswap ipv relatief veel geld tegen te gooien voor amper 50cc meer.
Frank (Spiderpig) heeft bv 2 donors te koop(met een pak meer vermogen) staan waarvoor je evenveel moet neerleggen dan dat je voor die 300cc zal moeten betalen als die 300cc nog niet duurder uitkomt met transportkosten erbij.dus die 300cc vind ik persoonlijk weggegooit geld als het je wilt doen voor het iets meer vermogen.

Donormotoren zat op het net. http://www.schademobiel.com/categorie/5 ... toren.html
Maar andermans spullen kopen is andermans ellende hebben.
En dat heb je met 2e,3e,4e hands spullen.
Een nieuwe motor is in dat geval dan wel in mijn optiek een betere keuze.(ook als het chinees is )
Als ik naar mezelf kijk is de keuze om 'maar' 50 cc omhoog te gaat de keuze om net die extra power te hebben om dronken poolse chauffeurs voor te blijven,niet om straatstenen te verplaatsen met veel vermogen.
Komt nog bij dat die luttele 50 cc meer ,toch een vermogenwinst geeft van 18.5 pk.

Een ieder maakt een eigen keuze.
ASKHOLE A person who constantly ask for your advice, yet always does the opposite of what you told them.
Avatar gebruiker
4 wieltjes
CQ supporter
CQ supporter
 
Berichten: 3818
Geregistreerd: 11 okt 2009 18:23
Woonplaats: 's-Gravendeel

Re: jla loncin ervaring..

Berichtdoor admin » 30 maart 2012 22:20

:stupid: zoveel leden, zoveel meningen ;)
Afbeelding Greetz Admin
Avatar gebruiker
admin
Site Admin
Site Admin
 
Berichten: 2515
Geregistreerd: 03 maart 2009 02:06
Woonplaats: Zandvoort

Re: jla loncin ervaring..

Berichtdoor BBQBarman » 30 maart 2012 23:54

Nou die 300 cc heeft volgen mij 4 kleppen en een balans sensor waardoor je blok niet zo trilt
En je frame is daarvoor goed gekeurt en zal der volgens mij der gewoon inpassen
Waardoor het opnieuw keuren bij de rdw gewoon goed zal gaan
Ik rij liever met een goedgekeurde quad
Met kleine aanpassingen zal die ronde de 120 rijden
Genoeg voor een quad denk
Avatar gebruiker
BBQBarman
CQ supporter
CQ supporter
 
Berichten: 4421
Geregistreerd: 08 jun 2011 15:18
Woonplaats: Lisse

VorigeVolgende

Keer terug naar Chinees of geen trek?

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Google [Bot] en 4 gasten