K-SGG schreef:Dat contact los zitten dat ken ik ook... wilde wegrijden,en me contact viel elke keer vanzekf uit...
Heb toen het contact even losgemaakt.. opengemaakt.. kijken wat ik ermee kon... wist op dat moment niet wat ik kon doendus maar weer in elkaar gezet .. en "gelukkig" geen last meer van gehad
![]()
(Quote to dimpower... zal als ik thuis ben even kijken.. heb de oude lagers nog liggen.. due nieuwe heb ik erin laten zetten.. was er zelf niet bij)Remq schreef:hejoki schreef:iemand al meegemaakt dat quad uit zijn eigen start
vorige week een stukje gaan rijden toen ik hem opnieuw wilde starten bleef mijn startmotor hangen ik heb toen de sleutel en kill switch omgedraaid maar hij bleef gewoon doorgaan zolang tot de accu leeg was toen even mijn maatje garuda gebeld of hij mij kon overstarten start kabels erop en hij begon weer uit zijn eigen te draaien toen een klap op start relais gegeven en het was weer goed dus nu maar even afwachten anders relais vernieuwen
Wat zal je raar gekeken hebben maar heb er geen last van wel dat contact los zit
ok bedankt.zo hebben andere jla rijders er ook iets aan.