jla loncin ervaring..

Algemene discussie, nieuwtjes etc. over de Bashan, JLA/Jinling, EGL, Spy, Shineray en andere Chinese quads. (Geen technische vraagstukken!)

Re: jla loncin ervaring..

Berichtdoor dimpower » 26 maart 2012 17:25

K-SGG schreef:Voorderest rijdt hij nu heerlijk 8-)
Zaterdag zijn me voorste wiellagers vervangen.. heb de bandjes van ... (lees goed) 1,5 bar :oops: naar 0,6 voor en 1 bar achter leeg laten lopen.. en rijd nu een stuk beter :D

Stuurstangen nog een beetje bijgesteld.. en hij zoekt nu veeeeel minder op de wegen..

Dus ga de aankomende dagen heerlijk touren met dit mooie weertje :mrgreen:

kan je het type van de wiellagers eens posten op het forum? ;)
Waarom gemakkelijk als het ook moeilijk kan!
dimpower
Moderator
Moderator

Delen op

Share on Facebook Facebook

Berichtdoor hejoki » 26 maart 2012 21:24

iemand al meegemaakt dat quad uit zijn eigen start :think:
vorige week een stukje gaan rijden toen ik hem opnieuw wilde starten bleef mijn startmotor hangen ik heb toen de sleutel en kill switch omgedraaid maar hij bleef gewoon doorgaan zolang tot de accu leeg was toen even mijn maatje garuda gebeld of hij mij kon overstarten start kabels erop en hij begon weer uit zijn eigen te draaien toen een klap op start relais gegeven en het was weer goed dus nu maar even afwachten anders relais vernieuwen :think:
hejoki
250cc

Berichtdoor DexterXL » 26 maart 2012 21:26

....je geeft zelf het antwoord al......je startrelais bleef hangen, idd in de gaten
houden, bij herhaling vervangen.
Yamaha FZ6S Fazer 2004

http://www.fotodennis.webnode.nl

Het wok-patent......aan sleutelen komt geen end !!
DexterXL
500cc
500cc

Berichtdoor Remq » 26 maart 2012 21:27

hejoki schreef:iemand al meegemaakt dat quad uit zijn eigen start :think:
vorige week een stukje gaan rijden toen ik hem opnieuw wilde starten bleef mijn startmotor hangen ik heb toen de sleutel en kill switch omgedraaid maar hij bleef gewoon doorgaan zolang tot de accu leeg was toen even mijn maatje garuda gebeld of hij mij kon overstarten start kabels erop en hij begon weer uit zijn eigen te draaien toen een klap op start relais gegeven en het was weer goed dus nu maar even afwachten anders relais vernieuwen :think:

Wat zal je raar gekeken hebben maar heb er geen last van wel dat contact los zit
Wie vraagt is een dwaas voor 5 minuten, wie niet vraagt blijft altijd een dwaas
Remq
CQ supporter
CQ supporter

Berichtdoor BBQBarman » 26 maart 2012 22:55

Hahhaha ja ik
Bewijs was iedereen op de clubdag chaam :)
Als ik jouw was zou ik die relay meteen vervangen kost niet zoveel
Gewoon naar een brommerzaak ofzo die relay zijn beter dan die standaard chineese
BBQBarman
CQ supporter
CQ supporter

Berichtdoor ocram » 27 maart 2012 09:24

Gister wat rubber ringetjes gekocht om toch te proberen dat hok trillingsvrij te krijgen, banden staan ook zachter maar dit trillen is toch echt van de motor.
Afbeelding
IK ga ze eerst hier aan de voorkant proberen, daar kan ik het makkelijkst bij.
Afbeelding

Bij deze motorsteun zit aan de achterkant een kap over de bout, volgens mij van de ketting.
Afbeelding
Of het allemaal gaat helpen betwijfel ik want als je de boel strak aandraait haal je het verende effect ook weer uit je rubber.

O ja ik mis ook al een veer hoor bij de uitlaat.
Verder nog mensen die elke keer de koelvloeistof bij moeten vullen?
Ik denk dat mijn dop niet helemaal lekker afsluit en dat tijdens het afkoelen hij wat uit het vaatje gooit. Ligt ook een plasje.
ocram
200cc

Berichtdoor BBQBarman » 27 maart 2012 09:30

Volgens mij zijn die ringen vet zacht die pers je zo plat als je ze aandraait
En de koelvloeistof hoor je niet steed bij te vullen nee daar moet je serieus naar kijken
BBQBarman
CQ supporter
CQ supporter

Berichtdoor Remq » 27 maart 2012 09:32

Uitlaat veer heb Ik van de week langs zien komen...

En dat koelvloeistof is bij mij heel erg gooide het er uit heb hier contact over gehad met q en heb drie keer een nieuwe tank gehad maar je moet goed kijken of je dop recht zit mijn maat heb het nu
Remq
CQ supporter
CQ supporter

Berichtdoor K-SGG » 27 maart 2012 16:33

Dat contact los zitten dat ken ik ook... wilde wegrijden,en me contact viel elke keer vanzekf uit...

Heb toen het contact even losgemaakt.. opengemaakt.. kijken wat ik ermee kon... wist op dat moment niet wat ik kon doen :think: dus maar weer in elkaar gezet .. en "gelukkig" geen last meer van gehad :D

(Quote to dimpower... zal als ik thuis ben even kijken.. heb de oude lagers nog liggen.. due nieuwe heb ik erin laten zetten.. was er zelf niet bij)
Remq schreef:

Wat zal je raar gekeken hebben maar heb er geen last van wel dat contact los zit
K-SGG
50cc

Berichtdoor Remq » 27 maart 2012 17:09

Kan je anders een how to maken o er wiel lager vervangen anders doe Ik het zelf na me en hoe zo bevalt dat niet nieuwe lager ?
Remq
CQ supporter
CQ supporter

VorigeVolgende

Keer terug naar Chinees of geen trek?