ik he het al geprobeerd maar weer niks blijft noch steeds hangen ik ga dinsdag maar is kijken bij de fietsenmaker of de een 7 ah accu hebben.
maar ja het is en blijft van datxxxxxxxxxxxxx
let even op je taalgebruik ik vind dat niet gepast.
Admin
donnyslats schreef:ik he het al geprobeerd maar weer niks blijft noch steeds hangen ik ga dinsdag maar is kijken bij de fietsenmaker of de een 7 ah accu hebben.
maar ja het is en blijft van xxxxxxxxxxxxxxi
Peanut schreef:Zijn de tarterkrans en tandwielen nog oke?
Misshien dat er een tandwiel vast staat?
Aansluitingen goed vast zitten op de startmotor en accu?
Ik gok alweer!
donnyslats schreef:nee heb ik noch neit geprobeerd wanr me vader heeft de startkabels in de auto en me vader is iederen dag werken
4 wieltjes schreef:donnyslats schreef:nee heb ik noch neit geprobeerd wanr me vader heeft de startkabels in de auto en me vader is iederen dag werken
Dan pak je je vader 's-avonds aan de eettafel bij zijn nek,en sluur je 'm naar de auto.
Startkabel probleem opgelost.
BBQBarman schreef:4 wieltjes schreef:donnyslats schreef:nee heb ik noch neit geprobeerd wanr me vader heeft de startkabels in de auto en me vader is iederen dag werken
Dan pak je je vader 's-avonds aan de eettafel bij zijn nek,en sluur je 'm naar de auto.
Startkabel probleem opgelost.
![]()
En als dat niet gewoon is bij jouw thuis dan kijk je hem aan met je puppydoll eyes
Keer terug naar Electra/ Ontsteking
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 0 gasten