dimpower schreef:Ik heb hem zo gekocht.links en rechts in motorcompartiment een batterij.was wel geen 5.7v8 zoals de meeste maar de 7.4V8.(normaal standaard steeds 2 batterijen voor deze motor)
BRICK schreef:dimpower schreef:Ik heb hem zo gekocht.links en rechts in motorcompartiment een batterij.was wel geen 5.7v8 zoals de meeste maar de 7.4V8.(normaal standaard steeds 2 batterijen voor deze motor)
jesuss!! 7.4??!! ik verwacht een youtube hit!!maar die heeft wel aardig prik nodig om rond te gaan kan k me zo voorstellen
franky1985 schreef:Daar ben ik weer,
ik heb gister helaas niet veel tijd gehad om iets aan de quad te doen vandaar dat ik ook niks gepost heb.
MAAR ik heb goed nieuws, ik heb net weer de eerste meters gemaakt met de quad.
Het was nog even een probleem met de accu maar heb hem aan de tractor gehangen en daarna starte hij goed, ook toen hij eemaal liep starte hij ook goed met de standaard accu.
Ik wil iedereen bedanken die me heeft geholpen om dit probleem te verhelpen zonder jullie was het me wss niet gelukt.![]()
Maar waarom te quad eigenlijk een tijd stil stond is omdat hij niet meer wou remmen, dit hadden we uitgezocht en bleek de remklauw (achter) kapot te zijn.
Het probleem wat ik nu heb is dat hij ontlucht moet worden, we hebben dit al geprobeerd maar we krijgen er niet veel druk op waardoor ik eigenlijk niet kan remmen.
Heeft iemand wat tips hoe ik dit moet aanpakken?
Gelukkig hebben we genoeg rond zodat ik wel gewoon wat rondjes kan rijden zodat ik niet nog langer stil sta![]()
Nogmaals iedereen bedankt
dimpower schreef:BRICK schreef:dimpower schreef:Ik heb hem zo gekocht.links en rechts in motorcompartiment een batterij.was wel geen 5.7v8 zoals de meeste maar de 7.4V8.(normaal standaard steeds 2 batterijen voor deze motor)
jesuss!! 7.4??!! ik verwacht een youtube hit!!maar die heeft wel aardig prik nodig om rond te gaan kan k me zo voorstellen
op lpg he.tussen de 20l en de 25l naargelang de rijstijl.bij mij dus meestal 25l.
Keer terug naar Electra/ Ontsteking
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 3 gasten