FF voorstellen

De plaats om je voorsteltopic te maken.

FF voorstellen

Berichtdoor brandweerman112 » 07 dec 2011 22:26

Hallo collega quad rijders.

Ik zal mij even voorstellen:
Mijn naam is Martin en ben woonachtig in het Drenthse dorpje Zuidwolde. Ik ben getrouwd en heb 3 kinderen. Ik ben zelfstandig ondernemer en heb samen met mijn vader een garagebedrijf en zit bij de vrijwillige brandweer van Zuidwolde.
Ik heb samen met mijn vader een gebruikte zwart gele Jinling 250cc Streetquad gekocht van bouwjaar 2010.
Ik ben vooral gevallen voor het brute uiterlijk van de Streetquad. Ik heb het brede type met de aluminium draagarmen. Helaas kwam ik net na de aanschaf erachter dat het linkerophangpunt van de bovenste draagarm eens is gelast. Dit is in eerste opzicht niet zo erg, maar helaas was hierdoor de wielgeometrie helemaal verkeerd en was het gevaarlijk om er mee te rijden. Dit hebben wij direct aangepakt door de bevestiging los te slijpen en op de juiste manier vast te lassen. Verder zijn we nog van plan om de banden te vervangen, want deze zijn raar afgesleten. Deze hebben waarschijnlijk te weinig spanning gehad. Verder heb ik al begrepen dat de standaard banden al niet zo heel veel profiel hebben. Ik ben al op zoek naar een setje 195/45R14. Gelukkig heb ik de banden voor de netto inkoopprijs ( toch een voordeel als je een eigen garagebedrijf hebt :P ). Tevens ben ik nog op zoek naar een setje spacers voor de achterzijde ( wie kan me helpen? ) en ik ga op dit forum nog op zoek om de topsnelheid wat te verhogen dmv evt een andere carburateur en een andere tandwielbezetting. Maar eerst moet ik mijn Xinling 250cc Fun buggy nog zien te verkopen. Als er nog iemand is die hier iemand voor weet, kun je zo een berichtje bij me posten.

Voor eventuele andere vragen: Stuur me een berichtje en ik probeer m te beantwoorden.

PS Ik zet binnekort wat foto's op de topic.
Laatst bijgewerkt door admin op 08 dec 2011 12:12, in totaal 1 keer bewerkt.
Reden: privegegevens verwijderd.
As de Brandweer
brandweerman112
350cc

Delen op

Share on Facebook Facebook

Re: FF voorstellen

Berichtdoor dimpower » 08 dec 2011 07:05

Welkom op CQ.haha nog een loncin streetquadrijder bij :thumbup: .
bandenspanning hoeft maar op 0,6 bar te staan hoor.denk dat de slijtage meer door verkeerde geometrie te maken heeft.andere vertanding maakt al groot verschil.je kan al heel wat terugvinden hier op het forum.als je nog vragen hebt laat maar horen. ;)
Waarom gemakkelijk als het ook moeilijk kan!
dimpower
Moderator
Moderator

Berichtdoor maestro » 08 dec 2011 09:07

Welkom op het CQ forum.

Grzt.
maestro
250cc

Berichtdoor fretje-pitbull » 08 dec 2011 10:59

welkom hier :D
fretje-pitbull
Moderator
Moderator

Berichtdoor Peanut » 08 dec 2011 18:28

Welkom en geniet!
Quad A,B of C. Een quad is een quad.
Peanut
500cc
500cc

Berichtdoor xScorxPiusx » 08 dec 2011 21:20

Welkom 8-)
School = moeten, moeten = dwang, dwang =arbeid, kinderarbeid is verboden dus hoef je niet naar school
Fietsen is gezond dus eet meer fietsen
Gij zult niet stelen. De overheid duldt geen concurrentie...
xScorxPiusx
200cc

Keer terug naar Me and my quad