BDbashan schreef:ja mooie filmpjes maar volgens mij staan de lampen nog niet hellemaal persies goed als je op de quad zit schijn de rechtse lamp verder als de linker die schijnt meer op de grondt maar het is ook machtig lastig omdat persies goed te krijgen dus ik laat me orginele koplamp mooi op me 250cc zitten alles komt er twee extra lampen bijde week naar kerst krijg ik me quad dus kunnen we in het nieuwejaar gelijk beginnen met stripen van de quad om er MY quad van te maken
bashanboy schreef:BDbashan schreef:ja mooie filmpjes maar volgens mij staan de lampen nog niet hellemaal persies goed als je op de quad zit schijn de rechtse lamp verder als de linker die schijnt meer op de grondt maar het is ook machtig lastig omdat persies goed te krijgen dus ik laat me orginele koplamp mooi op me 250cc zitten alles komt er twee extra lampen bijde week naar kerst krijg ik me quad dus kunnen we in het nieuwejaar gelijk beginnen met stripen van de quad om er MY quad van te maken
nice!!ja precies goed zal ik ze nooit krijgen alleen ik probeer ze zo perfect mogelijk te krijgen. rechts moet nog opnieuw gedaan worden
lzone schreef:met die innova's baanbanden van alg is dat niet ?
Keer terug naar Foto's en video's
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 0 gasten