heb zoo veel mogelijk proberen weg te halen met de handen , velgen schoon voren bij de radiator veel mogelijk weg achterbrug ook, dusjha het gaat hopelijk mee valle
kijk niet naar het merk quad maar kijk naar de quadrijder.
wat zit daar een sneeuw in man ben je recht door een berg sneeuw heen gereden ofz?
maar is wel wet ja beetje door de sneeuw crossen morge weer meer sneeuw pret voor mij de slee er achter knupen en dan de weilanden in hier bij ons in de weilanden.
Damn ik heb mn quadje in de garage staan bij mn ouderlijkhuis, dus kan m niet even pakken wat rondjes knallen en leuke pic's maken. Pfff het kriebelt zo, maar met de auto was er geen beginnen aan om weg te komen (achterwiel aandrijving BMW 325CI) , de hele week als hier geen sneeuw tebekennen is dan zie je zoutwagens om de 5minuten en vandaag (uiteraard 'n mooie sneeuwvolle zondag) geen zoutwagen te zien
SHINERAY XY250STIXE Spyder ***************************************** Je kunt pas quad rijden als je een Chinees kan berijden
pret met de sneeuw he , hier bij ons in de land weg , is normaal a 3 a 4 meter breed , opeens nog maar 140cm breed en ik daar vol door heen quad begon aardig te draaie vond ik , daar lag het ong 50 cm hoog , meschien hoger maar het is ook gekomen door gewoon te rijden zonder een berg mee te nemen veel plezier gehad en niet koud , chuky als je weer berijd bent om te rijden moet je echt een dezen kant op komen kun je ook eens dat bergJE mee nemen hihi
dankje binnen kort gaan toch weer de grades omhoog boven de 5 grade maar dan kan ik wel de quad poetsen voor de volgende sneeuw , dan staat die er wat mooier er bij dan nu