Het "ik heb een chinese quad gespot" topic

Algemene discussie, nieuwtjes etc. over de Bashan, JLA/Jinling, EGL, Spy, Shineray en andere Chinese quads. (Geen technische vraagstukken!)

Re: Het "ik heb een chinese quad gespot" topic

Berichtdoor polletje » 21 mei 2011 21:07

gister vrijdag 20-5-11 bashan gespot op een kar achter een auto tussen stroe en garderen. Iemand van hier soms?
polletje
300cc

Delen op

Share on Facebook Facebook

Berichtdoor selwyn » 03 jun 2011 13:46

Vandaag vrijdag bij het ziekenhuis Terneuzen reed daarna door Zaamslag heen. Een zwarte Bashan 200-250cc. Monster Energy sticker op zijn tank zitten. Die dingen trekken nog behoorlijk vlot op viel me op.
Iets wit waar pit in zit!
selwyn
400cc

Berichtdoor bmw5s » 14 jun 2011 20:55

Een loncin een een suzuki ltz 400 gespot bij mij in de buurt.
Waren volgens mij samen aan het touren.
Stonden bij stoplicht en die ltz trok hem met paar mooie wheelies weg bij die loncin :lol:
bmw5s
350cc

Berichtdoor ulleke » 15 jun 2011 22:06

Vanavond rond 20:30 in Numansdorp. Een geel/ witte Carbieter (Agm bashan) verlaagd met alu velgen en wegbanden. Een vet ding joh, nog effen de bestuurder aangesproken dacht dat ie van hier was? bleek nie zo te zijn maar hij ging zeker kijken.

Leuk detail hij had er een twee takt blok onder, en snel dat hij was. Als ik het in mag schatten zeker twee keer zo snel als een normale 4 takt bashan. Daarbij viel me op dat hij op de klinker weg nauwelijks wegtrok van zijn rijrichting.

Aan diegene als je dit leest, Respectt als je dit zelf gedaan hebt, en als je hem zo gekocht hebt mazzelpik geniet ervan.

Grtz Dr
Grtz Ulleke aka Dré
ulleke
CQ supporter
CQ supporter

Berichtdoor bmw5s » 15 jun 2011 22:57

ulleke schreef:Vanavond rond 20:30 in Numansdorp. Een geel/ witte Carbieter (Agm bashan) verlaagd met alu velgen en wegbanden. Een vet ding joh, nog effen de bestuurder aangesproken dacht dat ie van hier was? bleek nie zo te zijn maar hij ging zeker kijken.

Leuk detail hij had er een twee takt blok onder, en snel dat hij was. Als ik het in mag schatten zeker twee keer zo snel als een normale 4 takt bashan. Daarbij viel me op dat hij op de klinker weg nauwelijks wegtrok van zijn rijrichting.

Aan diegene als je dit leest, Respectt als je dit zelf gedaan hebt, en als je hem zo gekocht hebt mazzelpik geniet ervan.

Grtz Dr
bmw5s
350cc

Berichtdoor ulleke » 16 jun 2011 13:37

bmw5s schreef:
ulleke schreef:Vanavond rond 20:30 in Numansdorp. Een geel/ witte Carbieter (Agm bashan) verlaagd met alu velgen en wegbanden. Een vet ding joh, nog effen de bestuurder aangesproken dacht dat ie van hier was? bleek nie zo te zijn maar hij ging zeker kijken.

Grtz Dr
Grtz Ulleke aka Dré
ulleke
CQ supporter
CQ supporter

Berichtdoor 4 wieltjes » 16 jun 2011 18:16

En niet ff komen buurten he, Dr
ASKHOLE A person who constantly ask for your advice, yet always does the opposite of what you told them.
4 wieltjes
CQ supporter
CQ supporter

Berichtdoor LegalQuadDriver » 16 jun 2011 23:34

1 bij mij in de garage :D

en vandaag heel veel van die *kuch modus aan* merk *kuch modus uit* quads
hier reden wegwerkers op
LegalQuadDriver
300cc

Berichtdoor ulleke » 17 jun 2011 21:16

4 wieltjes schreef:En niet ff komen buurten he, Dr
Grtz Ulleke aka Dré
ulleke
CQ supporter
CQ supporter

Berichtdoor Crazy-fredsel » 18 jun 2011 15:57

selwyn schreef:Vandaag vrijdag bij het ziekenhuis Terneuzen reed daarna door Zaamslag heen. Een zwarte Bashan 200-250cc. Monster Energy sticker op zijn tank zitten. Die dingen trekken nog behoorlijk vlot op viel me op.

Terneuzen?
Van de zomer neem ik misschien de Madmax mee naar de camping De braakaman! (bij hoek)

Ben sinds vandaag ook officieel madmax rijder 8-)
Crazy-fredsel
50cc

VorigeVolgende

Keer terug naar Chinees of geen trek?