4 wieltjes schreef:31 ga je niet je top mee halen,en bij tegenwind val je een 10 a 15 km terug.
Om even terug te komen op het onderwerpppppp
Jij zegt dat je met 31 achter terug gaat vallen enzo. Dit lijkt mij dus niet.
Hij had 13 voor en 37 achter. Dat staat tot verhouding 1:2,851.
En ik heb nu ook een bs250 blok. En heb 16 en 45 wat staat tot 1:2,813
En ik merk zelf dat ik veeeeel te snel al in me 4e versnelling zit. En dat ie maar toeren blijft blazen. Wat ik voel dat ik met toeren maken in verhouding tot de snelheid die ik erbij krijg nogal laag is.
Ik denk dus zeker wel dat de top snelheid te verbeteren is.
Ik ben zelf van plan om achter 38 of 40 te plaatsen zodat ik
1:2,375
of
1:2,5
Ik denk dat ik voor de 38 ga met 1:2,375
En wat appie met ze 31 dan krijgt is 1:2,385
Wat 4 wieltjesss denk ik is vergeten is de grote van de band.
Dit heeft ook nog invloed op de snelheden en trekkracht.
Ik ben dus benieuwd naar de mensen op het forum hun tandwiel verhouding(achter delen door voor) en de maat van hun achterband.
Dus laat maar weten!! komen we weer een stapje verder.
Bmw5s:
1:2,813
maat band achter: 225/40*10
Merkbaar verbetering.