uitlijnen

Re: uitlijnen

Berichtdoor bashanboy » 17 mei 2011 07:14

zijn geen waardes voor, proberen en voelen ;)
bashanboy
CQ supporter
CQ supporter

Delen op

Share on Facebook Facebook

Berichtdoor davy-bashan » 17 mei 2011 09:56

Dat slingeren wat hij doet zit waarschijnlijk in de draagarmen . Ivm constructiefout heb ik ook gehad zelfde probleem
davy-bashan
100cc

Berichtdoor BRICK » 17 mei 2011 12:15

in de draagarmen?? hoezo dat? k bedoel als de draagarm een paar mm afwijkt van de ander kan je dat corrigeren met het uitlijnen, daar is het hele systeem voor bedacht lijkt me...
BRICK
300cc

Berichtdoor admin » 17 mei 2011 12:29

davy-bashan schreef:Dat slingeren wat hij doet zit waarschijnlijk in de draagarmen . Ivm constructiefout heb ik ook gehad zelfde probleem

Dat mag je dan ff uitleggen.Constructiefout is het zeker niet.Alleen zijn de afstel mogelijkheden door de lengte van de A arm beperkt. Overigens is deze gewoon goed af te stellen met de originele draagarm. Alleen eerst zorgen dat er nergens speling in zit. En dan bedoel ik niet alleen van de draagarmen aan de voorkant, maar ook je achterbrug en de wielhubs aan de achterkant.Deze zijn van grote invloed op slingergedrag van de quad.
Afbeelding Greetz Admin
admin
Site Admin
Site Admin

Berichtdoor BRICK » 17 mei 2011 13:54

oke, de jongen waarvan ik hem heb gekocht heeft de achteras vervangen, alleen de oude wielhubs hierop geplaatst. k heb nog wel die nieuwe wielhubs alleen die hebben niet zo een centreer ring zitten zegmaar, en k heb geprobeerd ze er met een kunstof hamer eraf te tikken maar dit gaat niet, miss heet stoken??
BRICK
300cc

Berichtdoor admin » 17 mei 2011 14:02

Zat er ruimte tussen as en hubs maw kon je de wielen bewegen terwijl je quad stil staat. Ik begrijp alleen die centreerring niet helemaal. Misschien fotootje.... :angel:
Afbeelding Greetz Admin
admin
Site Admin
Site Admin

Berichtdoor BRICK » 17 mei 2011 17:16

op de originele hubs moet je bouten erin draaien, op die andere moet je moeren draaien,
en die met de bouten hebben ook een soort van afgedraaid stuk waar een ring over blijft... die ring pas precies in het naaf gat van je velgen... alleen de nieuwe hubs hebben dit niet
k zal ff een fotootje maken, moest k ook nog doen van de oplossing voor de ankerplaat van de achterrem
BRICK
300cc

Berichtdoor BRICK » 17 mei 2011 18:34

k heb een oplossing gevonden voor een par dingen... k neem een waterpas met laser om aan de wielen te bevestigen en dan een halve centimeter naar binnen te stellen, en een blokhaak om t camber een halve centimeter naar binnen te stellen, alleen k heb nog geen oplossing voor het vastzetten van het stuur in de juiste positie... iemand idee
BRICK
300cc

Berichtdoor davy-bashan » 08 jun 2011 19:40

sorry voor de late reactie, maar er zit wel degelijk een constructie fout in de eerdere draag armen van de bashan 200-7, kan je navragen bij alg motors!

ik had precies hetzelfde probleem de punten waar de schokdemper hebben ze fout gemaakt de nieuwe armen hebben ze dat verholpen !! met die nieuwe armen is het geslinger weg!! natuurlijk ook goed uitlijnen!!!!

moet haaks ten opzichte van het wegdek staan
davy-bashan
100cc

Berichtdoor bashanboy » 08 jun 2011 19:44

heb pas geleden nog type 1 draagarmen vervangen naar type 2 bij een forum lid, verschil is idd goed te merken :!:
bashanboy
CQ supporter
CQ supporter

VorigeVolgende

Keer terug naar Besturing/ Wegligging/Banden/Schokbrekers