Nou heb hem in ieder geval lopend gekregen.
Startmotor uit elkaar gehaald, zag er op het oog goed uit.
Tandwielen zien er goed uit.
Met een sleepkabel achter auto gehangen om te starten maar ging ook niet, was toen wel bang voor me cilinder.
Alle draden, stekkers en verbindingen nagekeken, die 6 draden beneden vlakbij me ketting waren allemaal kapot.
Dacht dat dat het probleem zou zijn met sluiting, draden weer netjes verbonden ( volgens mij zijn het de draden om de versnellingsstand aan te geven)
Nou heb ik een trucje gebruikt wat ik vroeger bij mijn puch deed als hij niet wilde starten,
Een beetje NOS ( radio grafische auto benzine ) in me bougiegat gegooid, bougie erin, stekker er op en toen starten.....
Na 2 hele moeilijk rondjes van de startmotor schoot hij ineens aan en liep netjes.
BLIJ BLIJ BLIJ..!!!!!!
Maar moet ik nou het probleem bij me startmotor zoeken of toch ergens massa, lekstroom?
Is een startmotor door te meten, en hoe?
Of is het misschien iets heel anders dat ik over het hoofd zie??
Bedankt voor de hulp, ik zag het somber in toen aantrekken niet eens meer lukte.
Als ik me bougie er uit draai loopt hij perfect rond, alleen zodra ik de bougie er in draai heeft hij totaal geen kracht meer.