even voorstellen! gelijk jullie hulp nodig

De plaats om je voorsteltopic te maken.

Re: even voorstellen! gelijk jullie hulp nodig

Berichtdoor bmw5s » 17 apr 2011 19:49

onstekingskap eraf en zal je vrijlooplager bij vliegwiel maar eens bekijken komt wel vaker voor
bmw5s
350cc

Delen op

Share on Facebook Facebook

Berichtdoor Press » 17 apr 2011 20:41

Wat jij nu zegt heb ik ooit ook eens gehad weliswaar met een wagen(men ouwe peugeot 205 1.9gti) maar kan geen kwaad om het toch eens te checken.
mijn probleem toen was een kabeltje aan de alternator die doorgeschuurd was. had ik net hetzelfde, steeds minder vermogen om uitteindelijk compleet lam langs de straat stil te vallen.(en neen men alternatorlampje in het dashbord brandde niet omdat nou net "dat" kabeltje niet gekontroleerd word, het was het kabeltje van de regulator ofzo, in ieder geval niet de laadkabel van de nator naar de batterij.
en je zegt dat je je startmotor hoort, hoor je hem "draaien"? of hoor je gewoon de relais aantikken.
Press
50cc

Berichtdoor mdj23 » 18 apr 2011 09:21

oke bedankt! ik dacht namelijk als ik iets kon omzeilen dat ik daarmee die ventilator gewoon altijd aan kon zetten. Een maatje van me heeft diezelfde als jij hebt op je profiel foto en zijn koeling sloeg wel aan. zijn quad slaat bij het omdraaien van het contact namelijk wel gelijk aan en die van mij moest ik toch zeker 1
250cc
mdj23

Berichtdoor mdj23 » 18 apr 2011 15:08

ik heb vandaag weer even gekeken, aan de bougie ligt het sowieso niet want die vonkt gewoon tegen het frame. Maar aanduwen lukt echt niet en dat ging eerst wel. tandwieltjes die startmotor aandrijven zijn ook gewoon goed!

snap er niks van en baal er behoorlijk van, heb er misschien 30km op kunnen rijden en nu doet 'ie helemaal niks meer!
250cc
mdj23

Berichtdoor ntvbuurtje » 18 apr 2011 16:09

beste quad rijder ik heb precies het zelfde probleem gehad zoals jij het fomeert heb je ook een warm loper gehad.
ik was aan het rijden in amsterdam reed de tunnel in hij verloor vermogen en viel uit klote natuurlijk in een tunnel maar goed ik ff 5 minuten gewacht en weer starten en rijden ik naar huis hem netjes weg gezet ik twee weken er naar weer rijden starten prima maar weer naar par km vermogen weg en viel uit en toen weer ff wachten maar ik kreeg hem met geen mogelijkheid aan je hoorde niks alleen de start moter ik de quad weg gebracht naar scootermarktplaats en vertelde mijn dat er een gat in me zuiger zat verbrand dus te warm gelopen.zou dat ook zeker ff checken als ik jou was

greats arnold en me shineray stixe agm spyder
Bijlagen
quad shineray3.jpg
(36.84 KiB) 256 keer gedownload
ntvbuurtje
50cc

Berichtdoor dimpower » 18 apr 2011 19:03

1
Waarom gemakkelijk als het ook moeilijk kan!
dimpower
Moderator
Moderator

Berichtdoor bashanboy » 18 apr 2011 20:29

luchtfilter schoon? als hij steeds minder lucht krijgt wordt het vermogen ook steeds minder doordat hij minder benzine aan zuigt. als die nu helemaal dicht zit start ie dus ook helemaal niet ;)
bashanboy
CQ supporter
CQ supporter

Berichtdoor dimpower » 18 apr 2011 21:08

heb er ook al aan gedacht dat hij misschien te weinig benzine krijgt.filter ook eens bekijken.anders vrees ik ook voor een warmloper daar de schroef nooit aansloeg.normaal slaat die heel vlug aan bij een loncin quad.
dimpower
Moderator
Moderator

Berichtdoor Q-trading » 18 apr 2011 21:22

Als je vin het niet meer doen, ga je 100% merken, je koelvloeistofreservoir gaat dan namelijk overborrelen en roken.

Wat ook wel eens voorkomt, is dat het schoepje van de waterpomp losraakt van het draadeind, doordat het schoepje er dan los in ligt, heb geen curculatie meer hebt.

Echt warmtelopers heb je niet snel met loncin blokjes, eerder koppakking eruit als hij te warm word.

dimpower schreef:heb er ook al aan gedacht dat hij misschien te weinig benzine krijgt.filter ook eens bekijken.anders vrees ik ook voor een warmloper daar de schroef nooit aansloeg.normaal slaat die heel vlug aan bij een loncin quad.
Q-trading
Erkend quad bedrijf
Erkend quad bedrijf

Berichtdoor dimpower » 18 apr 2011 21:28

dan zal zijn startprobleem toch een andere oorzaak hebben.hopelijk voor hem is het geen warmloper maar ik zou toch eens het termostaat en de waterpomp bekijken want de schroef moet normaal toch redelijk vlug aanslaan.ik heb nog nooit 5 km kunnen rijden zonder dat de vin aanslaat.
dimpower
Moderator
Moderator

VorigeVolgende

Keer terug naar Me and my quad