Even updatennnn.
Ben weer wat verder gekomen. Dacht onderhand wel een stuk verder te zijn maar merk dat in kleine dingen toch veel tijd gaat zitten.
Heb eerst de ketting geleider afgemaakt. Deze was al op maat afgedraaid. Ik wilde hem alleen niet rond laten draaien op mijn achterbrug dus heb 2 gaatjes geboord en in die 2 gaatjes weer 2 gaatjes geboord zodat de kop van de bout erin past. Vervolgens ongeveer halve cm draad in achterbrug getapt zodat ik de boutjes kon bevestigen. Is wel goed gelukt

Heb ook nog hand kappen en hiervoor was ook nog bevestiging nodig in het stuur. Heb schroefdraad in het stuurgetapt, vervolgens het schroefdraad van een m20 bout gepakt(kop eraf geslepen) in het schroefdraad ook weer draad getapt voor de bout van de handkap en als laaste nog een gleuf in de bout gezaagd zodat ik hem erin kon draaien met de schroevendraaier

remschijven nog vastgezet

250cc versie achter rekje gemonteerd en de daarbij horende reflectorsteunen om de knipperlichten nog te kunnen vast zetten.

remklauwhouder nog metallic rood gespoten(kleur ziet er op volgende beter uit)

Heb ook de al zwarte achteras geschuurd en licht gepolijst en de spoorverbreders er alvast op gezet.

En als laatste het 250cc blok erin getakeld

spreekt voor zich

ga alleen nog zwarte kapjes vervangen voor chrome kapjes.
heel het blok rondom bevestigd met vulkolan (anti) tril rubbers

En zijn kontje