Er is helaas zo weinig over terug te lezen op internet (nog niet veel mensen hebben hem al), daarnaast zie je echt zoveel prijs verschil.
De prijzen liggen tussen de 2700.- en 3500.-
Ik belde hiervoor wat bedrijven af welke deze quad verkochten en heb de meest uiteenlopende verhalen gehoord, de eerste keer vertelde iemand mij; Wij verkopen de Shineray voor 3500.- , maar exact de zelfde quad alleen dan van een Chinees merk verkopen wij voor 2500.-
(Uiteraard dacht ik bijmezelf Shinray is toch Chinees, maargoed volgens de dealer was dat Jappans YEAHRIGHT

De dag later belde ik op en was ik eigenlijk zover om hem te bestellen, toen kreeg ik een andere medewerker te spreken en die lag mij de prijs van 3600.- euro voor, toen ik hem vertelde dat ik de dag ervoor met een collega had gesproken en deze mij andere prijzen vertelde viel het even stil en toen zei hij oja inderdaad, volgens hem was de prijs dan maarliefst 2700.- 'zonder kenteken', toen ik daarop antwoorde dat mij de dag ervoor 2500.- incl kenteken had te horen gekregen zou dit een mist verstand zijn geweest en was het dus volgens hem 2700.- incl kenteken (zonder garantie) en van een Chinees merk en niet de volgens hem Koreaanse Shineray

Dus ik heb uiteindelijk het risico maar niet genomen om me misschien zelf in de problemen te brengen en ben dus voor de 2e hands Shinray 250cc gegaan en wacht wel eventjes af dat er eentje tweedehands tekoop staat of dat ik zelf bij een dealer kan gaan kijken welke hem tekoop heeft staan in de showroom ofzo (geen garagebox marktplaats dealers)

Greetz