nieuwe Shineray Spider

Algemene discussie, nieuwtjes etc. over de Bashan, JLA/Jinling, EGL, Spy, Shineray en andere Chinese quads. (Geen technische vraagstukken!)

Re: nieuwe Shineray Spider

Berichtdoor Chucky » 23 nov 2009 09:26

Ik ben/was echt zwaar geinteresseerd in die Shineray 350rr.
Er is helaas zo weinig over terug te lezen op internet (nog niet veel mensen hebben hem al), daarnaast zie je echt zoveel prijs verschil.
De prijzen liggen tussen de 2700.- en 3500.-

Ik belde hiervoor wat bedrijven af welke deze quad verkochten en heb de meest uiteenlopende verhalen gehoord, de eerste keer vertelde iemand mij; Wij verkopen de Shineray voor 3500.- , maar exact de zelfde quad alleen dan van een Chinees merk verkopen wij voor 2500.-

(Uiteraard dacht ik bijmezelf Shinray is toch Chinees, maargoed volgens de dealer was dat Jappans YEAHRIGHT :P)

De dag later belde ik op en was ik eigenlijk zover om hem te bestellen, toen kreeg ik een andere medewerker te spreken en die lag mij de prijs van 3600.- euro voor, toen ik hem vertelde dat ik de dag ervoor met een collega had gesproken en deze mij andere prijzen vertelde viel het even stil en toen zei hij oja inderdaad, volgens hem was de prijs dan maarliefst 2700.- 'zonder kenteken', toen ik daarop antwoorde dat mij de dag ervoor 2500.- incl kenteken had te horen gekregen zou dit een mist verstand zijn geweest en was het dus volgens hem 2700.- incl kenteken (zonder garantie) en van een Chinees merk en niet de volgens hem Koreaanse Shineray :P LOL.

Dus ik heb uiteindelijk het risico maar niet genomen om me misschien zelf in de problemen te brengen en ben dus voor de 2e hands Shinray 250cc gegaan en wacht wel eventjes af dat er eentje tweedehands tekoop staat of dat ik zelf bij een dealer kan gaan kijken welke hem tekoop heeft staan in de showroom ofzo (geen garagebox marktplaats dealers)

Afbeelding

Greetz
SHINERAY XY250STIXE Spyder
Je kunt pas quad rijden als je een Chinees kan berijden

Chucky
500cc
500cc

Delen op

Share on Facebook Facebook

Berichtdoor BlacK-SpyDeR » 23 nov 2009 16:10

Laat me raden jij hebt die prijzen te horen gekregen in Hardenberg, Beest of valkenswaard ;)

Ik ben ook eens bij die prijs stunters in Hardenberg geweest idd het was te mooi om waar te zijn.
Me maat en ik zouden beide een nieuwe quad mee gaan nemen maar dan wel met kenteken of zwart op wit de garantie dat wij bij de RDW geen problemen zouden krijgen.
Wij op een dag die kant op en ja daar sta je dan in een candy-shop ;) echt er stonden er best wel wat binnen maar eenmaal over de prijs aan het praten ging het al snel mis. Nee meneer u begrijpt mij niet, nee meneer dat is niet zo, nee meneer dat kan niet.

Ik had de advertentie uitgeprint en meegenomen nou hij keek me toch raar, maar goed daar stond het wel op inclusief kenteken.
Wij zijn er dus niet uit gekomen jammer voor de verkopende dealer en jammer voor ons.

Uiteindelijk heb ik de mijne ook gebruikt gekocht ergens in Breda en weet je wat het mooie is de mijne komt van een dealer uit Bergeijk en toen ik laatst een probleem had heeft die netjes het onderdeel per post aan mij toegezonden kosten 0,0 echt SUPER DEALER als ik het zelf zeg.
Tja me maat heeft nog steeds nix :mrgreen: die mag de mijne wel kopen :P
Bling Bling -Wok--2009
    -----------Orange Wok Customs----------
BlacK-SpyDeR
350cc

Berichtdoor Chucky » 23 nov 2009 16:36

[quote="BlacK-SpyDeR"]Laat me raden jij hebt die prijzen te horen gekregen in Hardenberg, Beest of valkenswaard ;)

Goh hoe raad je het, sterker nog die gasten zijn allemaal van een zogenaamde firma :P

En elke filiaal zn eigen prijzen, beter gezegd elke werknemer maakt zn eigen prijzen.

Niet racistisch bedoeld, maar hoorde enkel personen met het wel bekende (Arabisch)accent :P

Chucky
500cc
500cc

Berichtdoor BlacK-SpyDeR » 23 nov 2009 16:46

Yep we praten over dezelfde clup van mensen en echt aan de telefoon kon het allemaal. Oooh u koopt 2 quads zonder montage maar wel met kenteken en een gratis helm, ik maak voor u samen een speciale prijs waar u niet omheen kunt.

Whahahahahahaaaaa wij zijn hard weg gelopen, laat dit voor andere een waarschuwing zijn. Goede dealers waar ik contact mee heb gehad zitten voor mij in Boxtel en Bergeijk.
Bling Bling -Wok--2009
    -----------Orange Wok Customs----------
BlacK-SpyDeR
350cc

Berichtdoor 4 wieltjes » 23 nov 2009 19:37

Ik heb mijn quad uit Beesd,en ja moet zeggen dat ze niet echt een duidelijk verhaal hebben.
Gratis helm is trouwens een niet voor de openbare weg crosshelm.
Verhaal dat er 500 quads zijn gekocht,waarop ik (toen ik mijn band met velg ging omruilen)vroeg hoeveel er dan in een 40 f container gingen en wat de prijs was die men ongeveer betaalde omdat ik wel wat chinese prijzen tegen was gekomen op het internet.
Kwam men weer met een verhaal dat er een partij was opgekocht maar eerder was er gezegt dat er weer een container onderweg was (26 stuks) gaan er ongeveer in een 40 f container.
500 quads : door 26 qauds = juist niet 1 container maar een bekkie meer.
Moet wel zeggen dat ze er genoeg hebben.
Het verhaal daar rammelt wel aan alle kanten,maar mijn quad is technisch goed en goed gelast.
Het is welliswaar geen bashan of shineray maar die dingen zijn toch allemaal enigzins het zelfde volgens mij.
Verder maakt het mij niet uit waar en van wie ik mijn quad koop,als het maar goed en betrouwbaar spul is.
Arabisch accent of niet,je koopt een chinees. :lol: :lol: :lol:
ASKHOLE A person who constantly ask for your advice, yet always does the opposite of what you told them.
4 wieltjes
CQ supporter
CQ supporter

Berichtdoor Chucky » 23 nov 2009 21:08

4 wieltjes schreef:Arabisch accent of niet,je koopt een chinees. :lol: :lol: :lol:

LOL dat is waar.

Toen ik nog opzoek was voor een quadje had ik ook een zaak gevonden welke de nieuwe (verbeterde) Bashan nieuw verkocht voor 1900 incl. thuis afleveren. Ook een mooie deal dacht ik zo.

Chucky
500cc
500cc

Berichtdoor 4 wieltjes » 24 nov 2009 00:14

Ik was 1650eu kwijt voor mijn shenke,incl op kenteken bij rdw
ASKHOLE A person who constantly ask for your advice, yet always does the opposite of what you told them.
4 wieltjes
CQ supporter
CQ supporter

Berichtdoor Chucky » 24 nov 2009 08:36

4 wieltjes schreef:Ik was 1650eu kwijt voor mijn shenke,incl op kenteken bij rdw

is inderdaad een nette prijs, het oude model Bashan 200cc zie je nu vaak voor rond de 1600.-

Chucky
500cc
500cc

Berichtdoor Robashan » 24 nov 2009 10:24

Ja je hebt ze ook in krat voor 950 euro, dat zijn de "neppe"bashans, te zien aan dingen zoals het goudkleurige eindstuk van de vering.

Ik ben er ook mee bezig geweest om een handeltje op te zetten. Via china was het me te gek, dat gaat met een minimum van 10 stuks. Via een tussen handelaar in Engeland en Duitsland had ik een uiteindelijke inkooprijs van 900-1100 euro per stuk ( dan staan ze thuis) zelf ophalen, busje huren etc.

Het is een mooie handel, maar ik begin er niet aan. Het feit dat er wel eens iets mee is en ik dat niet op me geweten wil hebben. Tevens is de concurrentie kei hard op internet. Dan zou ik voor de 2de hands markt gaan. koop ze op voor een prikkie. Als je technisch bent fleur die dingen op en verkoop ze voor een goede prijs.

De groete,

Pfff ik moet toch echt maar eens aan men Robashan beginnen, staat al 2,5 maand stil!! (chame chame)
Bashan 200
=> open uitlaat, Twin air luchtfilter,17 tandswiel, sproeier 117, witte velgen, handgas
Astra sport
=> 125 pk, K&N filter, DTM uitlaat, sportvelgen
Robashan
350cc

Berichtdoor Chucky » 05 dec 2009 21:54

Eindelijk het eerste filmpje van een 350rr kunnen vinden.

Ikweet het niet misschien toch leuk voor de zomer, even marktplaats in de gaten houden als er een 2e handsje te vinden is. Of natuurlijk wat forums afspeuren want heb nognooit een preview gezien van deze quad.

http://www.youtube.com/watch?v=QhdcZaesr0c

http://www.youtube.com/watch?v=y0mnyamClYI

Chucky
500cc
500cc

VorigeVolgende

Keer terug naar Chinees of geen trek?