Wat de zuigerveren betreft. Ik zal ze uiteindelijk wat fretje zegt neerzetten. Dank voor het meedenken 

  De logica dat bij tweetakt openingen zitten snap ik maar zover zijn we bij de chineesjes nog niet 
 En dat de ene strak zit is gezichtsbedrog, die aan de voorkant strak zit steekt aan de achterkant uit. Maar uiteindelijk als ze zich in de cilinder bevinden gaan ze strak om de zuiger zitten. Dat spleetje die je bij de bovenste veer zit word dan opgevuld, omdat hij samen word gedrukt 
 4 wieltjes schreef:He bmw5s, was er iets met je blok aan de hand dat je 'm uit elkaar had gehaald ?
Het was toch een nieuw 250cc blok wat je erin had gegooid?
De enige grote reden dat ik hem uit elkaar had gehaald was dat de koppaking lek was 

  En toen sloeg het virus aan. Heel blok maar aangepakt zoals je weet 

  Het enige wat me tegen viel is nadat hij geparelstraald was, de spuitbeurt op sommige plekken niet echt hechte, dus je ziet af en toe nog wel eens een grijs plekje. 

  En ik streef naar perfectie en omdat ie toch nog gekeurd moet worden kwam ik op het idee er een 250cc blok in te leggen 

  kost wel wat maarja 
