op zoek naar DE quad

Algemene discussie, nieuwtjes etc. over de Bashan, JLA/Jinling, EGL, Spy, Shineray en andere Chinese quads. (Geen technische vraagstukken!)

Re: op zoek naar DE quad

Berichtdoor boris12 » 21 jan 2011 21:15

bij alg-moto staan geen technische informatie
boris12
100cc

Delen op

Share on Facebook Facebook

Berichtdoor markgtt5 » 21 jan 2011 23:05

hey

die 2 quads die ''bmw5s'' erop heeft gezet heb ik idd ookal gezien.
het voordeel is idd dat ze al verlaagd zijn en een paar kleine aanpassingen hebben . zijn deze kwa prijs wel goed? (zo op het eerste oog) ? alvast bedankt vooe jullie reacties :clap:
ps. wat ben je ongeveer kwijt om een bas te verlagen ?

gr. mark
burn rubber , not your soul
markgtt5
100cc

Berichtdoor bmw5s » 22 jan 2011 04:05

@boris12.

wat bedoel je met technische informatie? aantal cc, breedte, hoogte van een quad, etc?
Als je jezelf al wat ingelezen hebt in bashans en shinerays weet je deze standaard dingen al. Zijn ook niet echt belangrijk bij een chinees :lol:
Maarja ik beveel je alg aan. Je zult uiteraard zelf moeten beslissen :-)))

@markgtt5.

qua prijs zullen ze rond de 1100 ong. uitkomen. mede doordat ze al wat aanpassingen hebben gehad. Je zult echter altijd wel wat minpuntjes aantreffen :!: Vind het eigelijk malloot dat sommige mensen voor standaard evenveel of zelfs meer bieden dan eentje die aangepakt is :-)))
En het verlagen. Je heb 6 stukkies staal/ijzer/alu. hebben en dan nog flink wat ringetjes. Dit kan vrij goedkoop door eens op je zolder rond te snuffelen of voor paar euros dit aan te schaffen
bmw5s
350cc

Berichtdoor boris12 » 22 jan 2011 09:32

bij alg moto spreekt deze me wel aan BS250S-11B ook de prijs is nog voor mij betaal baar maar wat ik tog allemaal vaag vindt is zijn die quad ook voor om het zo te zeggen met de rubber door de blubber of zijn ze voor weggebruik
want ik wil met de rubber door de blubber
boris12
100cc

Berichtdoor bashanboy » 22 jan 2011 11:01

de bashan is meer alround, je kunt er mee crossen en op de weg rijden. als je echt blubber wilt rijden pak dan wel flinke noppenbanden en kietel het blok een beetje!
de shineray's zijn echt weg quads ;)
bashanboy
CQ supporter
CQ supporter

Vorige

Keer terug naar Chinees of geen trek?