Hey,
Ik wil ook helemaal niet zeggen dat shineraynederland.nl cq Quadpart.nl nooit goed werk hebben geleverd, maar sinds een aantal weken worden er geen spullen meer geleverd maar wel betalingen ontvangen. Het pand staat ook in de verhuur en eind deze maand moeten ze er uit.
http://www.sarisenpartners.nl/aanbod_de ... and=&sort=Er is geen contact meer mogelijk via telefoon en mail wordt niet beantwoord.
Nadat ik langs ben geweest hebben ze pas de site quadpart.nl uit de lucht gehaald.
Er is mij 5 keer beloofd dat de spullen al opgestuurd waren, maar toen ik daar kwam toverde hij ze ineens tevoorschijn.
Wil alleen mensen waarschuwen voor de ervaring die ik met hun heb, en geloof me dat ik niet zomaar iemand zwart ga maken.
Er is daar 1 kantoor van meerdere webwinkels allemaal onder de naam SUANT bv en zelfde KVK nummers en via Google kom je op allemaal oplichterssites zoals kassa, Vara, opgelichtopinternet.nl enz allemaal dezelfde praktijken, wel betalen maar niks meer ontvangen.
Wil absoluut niet zeggen dat ze nooit een goede service hebben gehad, maar wie op dit moment spullen besteld bij hun, zal er nooit meer wat van horen.
Pand is zo goed als leeg, telefoon en mail wordt niet beantwoord.
Hun verkochten quads, quad onderdelen, beamers, ktm fietsen en kleding, electronica apparatuur enz
Wie me nu nog niet gelooft nodig ik graag uit eens video-opnames te komen kijken die ik gemaakt heb bij mijn bezoek

Groetjes
Schat ik ga een quad kopen.....
Vrouw: pff dat ben je zo weer zat, wat moet je er mee..!!
6 maanden later....
Liefje, bestaan er ook roze quads, ik wil er ook 1..!!