Algemene discussie, nieuwtjes etc. over de Bashan, JLA/Jinling, EGL, Spy, Shineray en andere Chinese quads. (Geen technische vraagstukken!)
door Wouterke » 13 jan 2011 20:17
Bedoel je de 2de stand van het contactslot?
Waar vind ik de dodemansknop?
-
Wouterke
- 250cc
-
- Berichten: 107
- Geregistreerd: 08 jan 2011 20:22
door bashanboy » 13 jan 2011 20:20
ja 2de stand,
dodemansknop zit waarschijnlijk bij het rechter aanvat. daar zal ook de startknop zitten.
-

bashanboy
- CQ supporter

-
- Berichten: 5743
- Geregistreerd: 29 mei 2009 18:09
- Woonplaats: CHAAM
door Wouterke » 13 jan 2011 21:01
Alles staat goed maar als ik op de startknop druk gebeurt er niets.
Is het normaal dat er maar
-
Wouterke
- 250cc
-
- Berichten: 107
- Geregistreerd: 08 jan 2011 20:22
door Vmax » 13 jan 2011 22:54
knijpt hij de handrem wel in?????????
met vr. gr. Vmax
-
Vmax
- 100cc
-
- Berichten: 44
- Geregistreerd: 17 dec 2010 19:06
door Wouterke » 14 jan 2011 07:36
Het probleem is opgelost!
Het kabeltje dat van de rem kwam was niet aangesloten...
Ik heb gisteren geprobeerd te starten maar de batterij is bijna leeg.
Mag ik deze batterij opladen met een 6 & 12V lader van 6A?
-
Wouterke
- 250cc
-
- Berichten: 107
- Geregistreerd: 08 jan 2011 20:22
door dimpower » 14 jan 2011 19:05
geen probleem als hij op 12v staat.juist goed in het oog houden dat hij niet te lang oplaat want dan kan hij overkoken.
Waarom gemakkelijk als het ook moeilijk kan!
-

dimpower
- Moderator

-
- Berichten: 6342
- Geregistreerd: 11 jul 2010 18:45
- Woonplaats: Veurne(België)
door Wouterke » 14 jan 2011 19:23
Als we proberen te starten horen we alleen een klik (relais????)....
Wat scheelt er?
-
Wouterke
- 250cc
-
- Berichten: 107
- Geregistreerd: 08 jan 2011 20:22
door Just Me » 14 jan 2011 19:26
Te weinig stroom.
Es gibt nicht immer kaviar
--------> Bashan ATV250S-11B <--------
-
Just Me
- 150cc
-
- Berichten: 69
- Geregistreerd: 03 aug 2010 17:19
- Woonplaats: Eibergen (Gelderland)
door Wouterke » 14 jan 2011 19:40
De batterij was wel nog niet volledig opgeladen...
Aan de blauwe kabel die aan de motor bevestigd is meten we maar 6V.
Aan de zwarte kabel die gewoon verbonden is aan het motorblok meten we 12V.
Tussen de bron en de kabel die aan de motor is bevestigd staat er nog een onderdeel (condensator?).
Zou het kunnen dat deze stuk is?
Of is de hele oorzaak gewoon dat de batterij nog niet volledig is opgeladen?
-
Wouterke
- 250cc
-
- Berichten: 107
- Geregistreerd: 08 jan 2011 20:22
Keer terug naar Chinees of geen trek?
Wie is er online
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 2 gasten