FF ontoppic weer, heb zelf een Stixe en ben er zeeeeeer tevreden over. Nooit gedoe mee gehad (motorisch niet) en kwa weg gedrag ook erg goed. Je krijgt genoeg voor je geld!
SHINERAY XY250STIXE Spyder ***************************************** Je kunt pas quad rijden als je een Chinees kan berijden
ben er ook echt te spreken over , geen echte problemen mee gehad. belangrijk is om alle schroeven na te kijken / vast zetten met locktide! regelmatig olie verversen, benzine leidingen vervangen door degelijke slangen zo ook de filter! zorg dat de kleppen goed gesteld zijn en de ketting op spanning en alles goed gesmeerd houden dan heb je de belangrijkste dingen wel gehad. oja toch nog een heeeel belangrijke vergeten... nieuwe voorbanden voor trillingsvrij genieten!!!
ik ben ook in het bezit van een shineray stixe 250cc maar ben deze gepakt geweest en na een hele tijd terug gevonden door de politie. Maar hij start niet meer ben nu al 2maand op zoek achter het probleem. Als ik hem in gang trek start hij en blijft hij draaien maar gewoon kan ik hem niet starten. De batterij is in orde en heb nieuwe startrelais gestoken omdat hij luid tikte maar dat blijft hetzelfde. Ook al is op de rem duw om te starten begint mijn display te branden. als ik mijn achterlicht loskoppel is dit gedaan. Zou het ene met het andere kunnen te maken hebben??