Algemene discussie, nieuwtjes etc. over de Bashan, JLA/Jinling, EGL, Spy, Shineray en andere Chinese quads. (Geen technische vraagstukken!)
door yoyo » 04 nov 2010 19:58
toevallig heb ik bij mij shineray stixe 2 weken geleden de kat eruit gehaald
die verdikking in de pijp is wel een kat want hij zat helemaal vol met honinggraat en het materiaal was wolfraam...
en ik vond het kwa opvoeren het hielp wel iets, maar vooral om de tempratuur naast je been en van het blok omlaag gaat
de demper daarintegen is wel echt een begrenzer
Rijd nooit harder dan je beschermengel kan vliegen!!!
-

yoyo
- 200cc
-
door Draco » 04 nov 2010 22:48
Moet maar eens bij en scooter 125 cc ofzo kijke 4 takt werkt ook nog met vanalles zal wel eens kijke of ik er en foto van ken zoeken.
Het lijkt ind op en kat van en auto alleen en cat meet wel waarde`s en zend wel waarders naar de computer
en dit is ook bij en 4 takt 125 cc scooter en bij en quad is dit niet.
You Drive A What?
-

Draco
- 450cc
-
door yoyo » 05 nov 2010 21:14
een katalysator is gemaakt van wolfraam voorzien van een flinterdun laagje platinum
wolfraam (in gloeilampen zit het ook) heeft de eigenschap zeer snel roodgloeid te zijn
platinum heeft een reinigende werking op je uitlaatgasser om dat het de eigenschap heeft co2 uit de warme gassen te ontrekken
daarom moet een kat ook zo snel mogelijk warm worden want als hij niet roodgloeiend is zal hij vervuilen
en wat jij boedoelt is een lambda sonde geen kat...
deze meet of dat het mengsel goed was en past het daar zonodig op aan
Rijd nooit harder dan je beschermengel kan vliegen!!!
-

yoyo
- 200cc
-
Keer terug naar Chinees of geen trek?