had dit weekend het het probleem met d carterdruk slang die achter op de luchtfilter zit trok namelijk me olie de luchtfilter in en begon te horten en stoten daarvoor had ik het probleem met de koelvin die uit de borging was gelopen opgelost door uit elkaar te halen en draad op de as te tappen en een 4 mm nyloc moer er op te zetten . nu dus de carter slang tot hoever is het van belang dat die op de luchtfilter blijft heb hem nu gekoppelt op een externe filter alleen voor de carterdruk slang de filter word normaal gebruikt op methanol auto's wat is de beste oplossing voor deze carterdruk slang
geeft niet bas bedank jou alvast voor de hulp en ga het dan eens ff proberen ze zeggen dat die dan anders loopt en beter trekt merkte er niks aan of zal aan mij liggen
Slang op het luchtfilter ,is puur voor het milieu. Vroeger kwam de carterdamp gewoon uit het blok en HUP , de lucht in. Nu zijn ze verplicht om de slang op de luchtinlaat aan te sluiten. Regeltjes, regeltjes .