hee heb zelfde probleem
me expansievat schiet ook vol en als ik dop los draai van radiateur spuit er wat kvs uit want alles staat onder druk
Dat roken bij je radiateur is waarschijnlijk gewoon koelvloeistof die je heb gemorst en die nu op buitenkant radiateur zit. Kvs is gemaakt om snel warmte op te nemen en af te geven dus verdampt het ook sneller.
Dus daar hoef je geen zorgen om te maken dat gaat vanzelf keer over als er geen kvs meer op je radiateur zit.
Je koelvin probleem had ik ook deed het ook niet meer. ook nieuwe besteld, deed het nog steeds niet beetje met draadjes bij spanningsregelaar lopen shorren en toen deed hij het gewoon weer

chinese logica.
Heb zelf als ik even aan het rijde ben hem uitzet (daarna met moeite weer start) komt er eve paar seconde witte rook uit.(motor is ondertusse warm dus daardoor kan niet komen) Als ik me oor bij het blok hou hoor ik ook vage klappen, dus ben idd bang dat er ergens koppakking lek is en dat hierdoor beetje bij beetje kvs lekt in het verbranding systeem. Kan het hierdoor ook komen dat de leidingen op druk worden gezet door dit lek? En dat hierdoor me kvs systeem niet te ontluchte valt? Ik vind het zelf een redelijke redenatie en ga er morgen mee aan de slag
Iemand opmerkingen op dingen die ik mssn fout zeg?
Zo dat was me het verhaaltje wel
Groetuuu