hallo gasten van china quad!
ik heb mijn quad nu 1 tot 1,5 maand ong, en nu na 500 km heb ik olie ververst en bougie vervangen en alle dingen vast gedraaid. nou alles ging goed en bleef vast zitten tot gister avond dat mijn vin een raar geluid maakte,
is hij dus bij de 2 bevestigingspunt punten afgebroken, dus gewoon dat rekje waar de vin zelf aan vast zit is dus ook gewoon gebroken, ik kan dus die hele vin + rekje weg gooien. ik d8 nou dat probeer ik te maken en nu doet die hele vin het dus niet meer, maar nu komt het grootste probleem. ik reed gister avond en ik hoorde een beetje een blazend geluid bij me blok vandaan komen, dus ik d8 bougie stukje los? want zo klonk het. naja ik sta ff stil beetje gas geven en toen zag ik dat mijn uitlaat nog maar aan 1 boutje vastzat! ik denk naja maak ik morgen ff maar wat blijkt dat boutje is afgebroken IN mijn cilinder! en nu weet ik niet of die winkel verplicht is om zoveel maanden garantie te geven? want dit gaat flink geld kosten dan natuurlijk als ik dat laat maken en die vin er ook nog bij..
weten jullie iemand die dit ooit wel is heeft gehad??
Psycho