Heeft iemand heer ook last van herrie onder het rijden aan de achterkant van de quad??
Zelf denk ik dat de remklauw dat klapperende lawaai maakt. Heeft iemand hier ook last van en misschien een oplossing?
polletje schreef:Heeft iemand heer ook last van herrie onder het rijden aan de achterkant van de quad??
Zelf denk ik dat de remklauw dat klapperende lawaai maakt. Heeft iemand hier ook last van en misschien een oplossing?
fretje-pitbull schreef:aja dat werkt nog bij jou
ik heb nog gehad dat het stuurslot erin sprong tijdens het rijden![]()
![]()
bashanboy schreef:fretje-pitbull schreef:aja dat werkt nog bij jou
ik heb nog gehad dat het stuurslot erin sprong tijdens het rijden![]()
![]()
dat gebeurde bij biben ook al![]()
@weedys: persoonlijk zou ik niet voor jou oplossing gaan, je kunt de ketting niet meer spannen of je moet er weer een gat bij boren
Weedys-AGM schreef:polletje schreef:Heeft iemand heer ook last van herrie onder het rijden aan de achterkant van de quad??
Dat is inderdaad de bevestingings plaat waar de rem klauw aan gemonteerd zit deze heeft speling op je lager huis de oplossing is een gat door die plaat en achter brug te boren en daar een bout met moer door heen te steken dan zit je plaat vast en weg lawaai in ieder geval bij mij wel.
Grtzz Weedys
fretje-pitbull schreef:er staan meerdere oplossingen voor de remklauw opt forum
langs boven heb je een zoek functie
het is waarschijnlijk een bashan?
van shineray heb ik er nog nooit van gehoord
Keer terug naar Besturing/ Wegligging/Banden/Schokbrekers
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 2 gasten