uitlijnen

uitlijnen

Berichtdoor fred » 11 jul 2010 23:10

al veel over gelezen maar nog niet de informatie gevonden die ik zoek. ik wil mijn wielen uitlijnen . nu zitten er twee moeren / bouten die je kunt stellen, aan de achterkant kant van de voorwielen en de bovenkant. die aan de achterkant is volgens mij om je wiel in lijn met je achterwielen te stellen ( lange stang) en die aan de bovenkant om je wielen van boven wat naar binnen / buiten te stellen? nu mijn vraag om je wielen in lijn te stellen ( de achterste dus) moet ik daar de splitpen uithalen en dan de moer en dan de koppeling uit elkaar halen om de ronde stang in / uit te kunnen draaien????

wie o wie kan mij dit vertellen. oja het gaat om een shineray spider (2009)

groeten

freddie
fred
300cc

Delen op

Share on Facebook Facebook

Re: uitlijnen

Berichtdoor pieteratv » 12 jul 2010 08:30

Nee dat is niet nodig, aan een kant zit linkse draad dus gewoon de borgmoertjes los draaien en dan kun je de stang verdraaien.
pieteratv
350cc

Re: uitlijnen

Berichtdoor fred » 12 jul 2010 12:07

pieteratv schreef:Nee dat is niet nodig, aan een kant zit linkse draad dus gewoon de borgmoertjes los draaien en dan kun je de stang verdraaien.

oke het is gelukt . was toch redelijk eenvoudig om te doen wielen staan nu mooi in lijn en van boven +/- mm naar binnen. test rit gemaakt en het trillen is er zeker niet slechter op geworden :D

bedankt!
fred
300cc

Keer terug naar Besturing/ Wegligging/Banden/Schokbrekers