Als je de rol gemonteerd hebt kun je een carroseriering (beetje groot) gebruiken om het geheel op z'n plaats te houden.
Hier heb je ff een voorbeeld.
Zal je morgen wel ff een foto sturen van de andere kant (na de meeting)

Grtz

roonroon schreef:Fred.
Als je de rol gemonteerd hebt kun je een carroseriering (beetje groot) gebruiken om het geheel op z'n plaats te houden.
Grtz
Ron
fred schreef:roonroon schreef:Fred.
Grtz
Ron
oke super, als ik die rol zo bekijk dan ziet die er echt anders uit als die van mij en mis ik echt wat onderdelen! zal dan waarschijnlijk wel een nieuwe worden![]()
groeten
fretje-pitbull schreef:indd en als je ketting te slap is heb je een achterbrug met een gatje erin
fretje-pitbull schreef:je ketting mag je ongeveer 2cm op en neer kunnen bewegen zonder je kettingspanner te gebruiken
fred schreef:hallo, wie komt het volgende bekend voor. als ik met mijn quad rijd hoor je constant een soort van metaalachtig geruis /geratel / gerammel! wel altijd constant dus niet als je harder gaat dat je het dan ook beter hoort. dacht eerst zelf aan de metalen veren die om de slangen zitten , maar dat is het volgens mij ook niet. het is niet dat ik mij er echt aan stoor maar als het eenvoudig te verhelpen zou zijn zou dat natuurlijk perfect zijn!
het gaat hier om een shineray spider 250 van 2009
groeten
Keer terug naar Overige vraagstukken
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 3 gasten