Chinese quad? goedkoop of duurkoop?

Algemene discussie, nieuwtjes etc. over de Bashan, JLA/Jinling, EGL, Spy, Shineray en andere Chinese quads. (Geen technische vraagstukken!)

Re: Chinese quad? goedkoop of duurkoop?

Berichtdoor fred » 28 jun 2010 18:09

Yair schreef:volgens mij hebben ze die quad ook bij moxxxxxxxx
dan kan je hem in het echt zien zeg maar

wel een tip doorvragen als dingen niet duidelijk zijn vooral bij moxxxxxx!

ik zou geen quad meer kopen bij moxxxxxx, heb er geen goede ervaringen mee. bij aankoop zou ik 3 maanden fabrieksgarantie krijgen. staat zelfs op de factuur. maar later werd er gezegd dat het alleen om het blok ging???!!!
na een paar weken was de radiateur lek. een nieuwe gekregen na een maand weer de radiator lek . geen nieuwe gekregen stop lek er in gedaan en klaar.
twee keer achter elkaar in garantie periode pijpje achter uit uitlaat gevlogen moest 75 euro bij betalen. in garantie periode display naar zijn malle moeren geen nieuwe gekregen!! dus ik bedoel maar praatjes vullen geen gaatjes, mij zien ze daar niet terug.
maar ik moet ook zeggen dat ik van de quad ook al veel plezier heb gehad.

groeten
fred
300cc

Delen op

Share on Facebook Facebook

Berichtdoor joepmaloen » 28 jun 2010 21:40

outermans schreef:Ik heb zelf bij Loods-31 een Streetfighter quad gekocht, heb een leuke korting weten te krijgen door met de handelaar te praten. Alles werd perfect geregeld. Er is een mogelijkheid om volledig afgemonteerd m
joepmaloen
300cc

Berichtdoor bashanboy » 28 jun 2010 22:19

busted :lol:
bashanboy
CQ supporter
CQ supporter

Berichtdoor ulleke » 29 jun 2010 16:16

Of heb ie aandelen?.

Grtz Dr
Grtz Ulleke aka Dré
ulleke
CQ supporter
CQ supporter

Berichtdoor bossman198 » 03 jul 2010 14:37

Nou ik heb slechte ervaring met Loods 31
Mijn quad heeft inderdaad ontstekingproblemen.
Na een week startte het niet meer bombine kapot en de bougies waren gewoon troep. Accu is te klein voor de quad.

Die man gaat ervan uit om winst alleen en verkoop geen kwaliteit en vertelt veel leugens.

Ik heb wel betaald om te laten monteren en tijdens het rijden vliegt er een band ervan af.

digitale teller binnen een week kapot.

Als je me niet gelooft kom maar naar den haag laat ik je het zien.

Ben nu op dit moment bezig om mijn geld terug te krijgen.

ik wilde na een week terugbrengen
Binnen een week was van alles kapot
ik heb maar 1 keer op gereden.
bossman198

Berichtdoor keesm » 30 nov 2010 23:46

waarom kom ik op deze site bij moxxxxxx tegen als het over Motxxxxx gaat?
keesm

Berichtdoor admin » 30 nov 2010 23:57

Omdat deze toko gedreigd heeft met juridische stappen als zijn naam in negatieve zin op het forum komt te staan. En om je niet te vervelen met de hele geschiedenis daarvan (die niet zo netjes door deze toko is gespeeld) hou ik het kort.
Ook al heeft hij geen poot om op te staan in een rechtszaak, kom ik ze te gemoed door de naam weg te halen. Daardoor staan we als aanbieder van dit forum veel sterker( is gebleken uit juridische zaken uit het verleden die we hebben laten onderzoeken)
Afbeelding Greetz Admin
admin
Site Admin
Site Admin

Berichtdoor BOBO » 01 dec 2010 07:39

admin schreef:Omdat deze toko gedreigd heeft met juridische stappen als zijn naam in negatieve zin op het forum komt te staan. En om je niet te vervelen met de hele geschiedenis daarvan (die niet zo netjes door deze toko is gespeeld) hou ik het kort.
Ook al heeft hij geen poot om op te staan in een rechtszaak, kom ik ze te gemoed door de naam weg te halen. Daardoor staan we als aanbieder van dit forum veel sterker( is gebleken uit juridische zaken uit het verleden die we hebben laten onderzoeken)

Het is vaak gewoon volk die zijn zaakjes niet op een rijtje heeft en dan word er wat over gezegt en dan word je voor de rechter gesleept
Erg jammer dat het zo moet

M.v.g Erwin
Een expert is iemand die binnen een beperkt vakgebied alle mogelijke fouten heeft gemaakt.
BOBO
400cc

Vorige

Keer terug naar Chinees of geen trek?