Precies zei moeten het probleem oplossen.
Hoe is het nog afgelopen?
Chucky schreef:Succ6 waar kom je vandaan als ik vragen mag?
En ga gewoon even bij een auto/motor speciaal zaak langs koop je een accu voor +/- 35.- Want zelfs als je een " goede" Chinese accu hebt moet je er niets van voorstellen die kan je denkelijk naar 10x starten ook vervangen dus de investering is nooit weg.....
cisco schreef:Chucky schreef:Succ6 waar kom je vandaan als ik vragen mag?
En ga gewoon even bij een auto/motor speciaal zaak langs koop je een accu voor +/- 35.- Want zelfs als je een " goede" Chinese accu hebt moet je er niets van voorstellen die kan je denkelijk naar 10x starten ook vervangen dus de investering is nooit weg.....
Ik kom uit Hoofddorp vlakbij Amsterdam
Ik ben momenteel aan het werk maar heb inderdaad al iemand op pad gestuurd om de beste accu te kopen die ze kan vinden![]()
Ik ben echt benieuwd of dat het is!!!!
Chucky schreef:cisco schreef:Chucky schreef:Succ6 waar kom je vandaan als ik vragen mag?
Ik kom uit Hoofddorp vlakbij Amsterdam
Ik ben momenteel aan het werk maar heb inderdaad al iemand op pad gestuurd om de beste accu te kopen die ze kan vinden![]()
Ik ben echt benieuwd of dat het is!!!!
Laat hem meteen een goede bouchie meenemen was namelijk mijn probleem destijds in combo met de accu
Hielke schreef:Volgens mij ben jij de 2de op dit forum die zijn quad bij QCHH weg heeft.
Die had een probleem met de levering van zijn quad. Dat is volgens mij uiteindelijk na een maand ofzo wel goed opgelost maar beter is het om dat topic eens door te lezen.
Topic staat onder: Me and my quad. Met titel: Proud Shineray Stixe 250 owner.
Misschien kun je door de verkoper op de hoogte van dit forum te wijzen en de negatieve verhalen nog iets extra's onderhandelen en er voor zorgen dat hij een betere service gaat verelenen.
Groeten Hielke.
Keer terug naar Me and my quad
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 4 gasten