Als ik jullie niet had...
- ik heb aan beide stuurstangen de moertjes aan beide kanten losgedraaid
- me stuur recht gezet dmv 2 spanbanden vanaf me handsvat naar rekje achter
eerst opgemeten vanaf einde handsvat naar middelpunt achterrekje
- lange waterpas langs me banden gehouden
- de afstand gemeten in het midden van de voorkant van de voorwielen
vanaf de binnenkant van de banden.
en dit ook bij de achterkant van de voorwielen gedaan.
- en dan is het net zo lang stellen aan de stuurstangen dat de afstand gelijk
is aan de voor en achterkant van de voorwielen.
Nu lijkt dit een heel intressant verhaal van mij, maar dit is eigenlijk een korte how-to hoe jullie hem mij uitgelegd hebben, maar vaak in forums komen mensen met problemen en als ze verholpen zijn stoppen ze met uitleg te geven hoe ze deze daadwerkelijk verholpen zijn.
Dat is dus voor andere gebruikers die naar de oplossing op zoek zijn best vervelend
Ik weet ook dat de voorbanden iets naar mekaar toe moeten staan / \
Maar aangezien ik 6 cm!!!!! verschil had tussen de voor en achterkant heb ik ze eerst maar is gewoon recht gezet....niet lachen hahaha
Echt een wereld van verschil al, eindelijk weer de weg opgedurfd en de 4e versnelling gebruikt.
De wegligging kan nog wel ietsje beter , maar dat zal minimaal zijn want het is natuurlijk geen auto.
Het enige wat ik nou nog heb is dat als ik ga remmen dat hij een beetje gaat zoeken, heb me bandenspanning gecontroleerd en deze zijn goed en allemaal even hard.
Maar ben nu al zo ongelofelijk blij dat ik eindelijk normaal de weg op kan dankzij jullie, daarom wil ik iedereen ook bedanken..!!
Ik ga nu even proberen de foto's er bij te zetten .
Schat ik ga een quad kopen.....
Vrouw: pff dat ben je zo weer zat, wat moet je er mee..!!
6 maanden later....
Liefje, bestaan er ook roze quads, ik wil er ook 1..!!