Vanavond uitgebreid antwoord. Mot eerst me vrouw naar het ziekenhuis brengen.
Grzt Dr
Wondah schreef:Hey 4 wieltjes,
bedankt voor je aanbod,
natuurlijk begrijp ik dat als je mij wil helpen dat je niet naar Den Haag komt.
Ik weet niet waar jij ergens woont maar zou graag willen dat er iemand naar kijkt die er wel verstand van heeft haha
ohw en Dre is het ernstig of valt het mee?
Sterkte is natuurlijk veel belangrijker.
Bashanboy: ik wacht even af waar 4 wieltjes vandaan komt en anders zou ik toch graag gebruik maken van je aanbod. Het is wel een rit (met aanhanger dan) maar het zou een hoop frustratie schelen
ik vind het echt geweldig alle snelle hulp van jullie persoonlijk zonder dat ik alleen maar wordt doorverwezen naar allerlei links en websites enzo, zonder dit forum had ik zeker weten al spijt gehad..!!
Groetjes
Wondah schreef:Hey pieter,
ik heb ook met een zwaarder iemand samen op de quad gereden, dit is dan geen verschil.
Maar het vreemde is dat ik er tijdens het gas geven geen probleem mee heb, dan gaat hij gewoon rechtdoor, maar zodra ik me gas los laat of constante snelheid rijd dan heb ik aan 1 rijbaan niet genoeg, dan gaat hij echt zoeken.
Nou begrijp ik dat als ik aan het accelereren ben dat er weinig druk is op me voorbanden, en dat wanneer ik me gas los laat de druk weer terug komt op me voorwielen, maar waardoor die dan zo gaat slingeren blijft me een raadsel.
Ik ga vanmiddag me stuurstangen even nog een keer gelijk proberen te stellen en me wielen recht zetten tegenover de achterbanden, dan kijken wat hij dan doet.
En anders heb ik al wat aanbiedingen gekregen voor hulp gelukkig
maar ga het eerst zelf weer proberen.
Gr. Steve
Keer terug naar Besturing/ Wegligging/Banden/Schokbrekers
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 0 gasten