Logo china quad/ Quad centre chaam

Algemene discussie, nieuwtjes etc. over de Bashan, JLA/Jinling, EGL, Spy, Shineray en andere Chinese quads. (Geen technische vraagstukken!)

Re: Logo china quad/ Quad centre chaam

Berichtdoor ulleke » 08 jun 2010 17:17

Voorbeelden staan in het topic zwart, maar mag ook wit?.

Straks na het eten heb ik nog meer nieuws, PRIJZEN!!!!.

Smakelijk eten,

Grzt Dr
Grtz Ulleke aka Dré
ulleke
CQ supporter
CQ supporter

Delen op

Share on Facebook Facebook

Berichtdoor ulleke » 08 jun 2010 20:37

Beste dames en heren quadrijders,

Hierbij de prijzen, ik heb iov met het bedrijf wel de opmaak zoals onderstaand beschreven aangepast. Had bij drie prijzen opgevraagd deze was tot nu toe het goedkoopst.

Stickers outline zijn zonder springende quad (dit werdt te klein om te snijden). daarnaast zijn ze best groot uitgevallen (ook wederom ivm snijden).
Te kleine stickers zijn in outline gewoon niet mogelijk, hetzij zijn ze niet te snijden hetzij worden ze er met de hoge drukspuit zo afgespoten. Dit risico loop je minder met deze grotere stickers (nog steeds voorzichtig zijn).

Wat is er in opmaak veranderd? De sticker is nu in een kleur voor het logo in rood, voor de webvermelding in zwart of grijs. De belijning is te iel zelfs op dit formaat, dit is te schade gevoelig het moet wel een beetje duurzaam zijn.

Er is een stickervariant bijgekomen om toch een kleine sticker aan te kunnen bieden zoals ook de motorzaken bv hebben. Deze is in basis ovaal en zilvergrijs met het complete logo erop (incl springend mannetje en webvermelding met belijning op de letters).

Stickers:

-Outline logo rood 265mm.
Op basis van 40 st 2,93/ st

-Outline Web vermelding zwart/ grijs 265mm.
Op basis van 40 st 2,13/ st

-Outline logo rood 165mm.
Op basis van 40 st 2,13/st

-Ovaal zilver full color logo 75mm.
Op basis van 200 st (minimale afname) 0,78/st

We hebben natuurlijk geen 200 man die deze wilt maar dit is wel het mooiste. Wellicht een idee dat we deze met een hardcore meber of 6 bestellen en vanuit daar beheren voor de rest. Ik doe hieraan uiteraard mee en zal mijn deel bijdrage.

T shirts QC voor en achter bedrukt zoals getoond.
Prijs nog niet definitief, hij had het in eerste instantie over 29,- per t shirt op basis van 20 st. T shirt komt hier nog bij. Deze kan ik voor ong 4,- per stuk krijgen (Op basis van een mooi Polo shirt goede kwaliteit).

Dit is vrij duur maar dat ligt aan de beperkte oplage en de kwaliteit van de bedrukking. Het kan goedkoper maar dat is er na 2 x wassen af (braderie kwaliteit). Aangezien ik het regel en er ook op aangekeken zal worden geef ik enkel de prijs van het beste. Daarnaast bestaat het logo uit meer dan 4 kleuren de goedkopere gaan tot max 3.

Zoals getoond in zwart of witgrijs. Prijs is enkel Transfer plus aanbrengen via een speciale methode. ik kan enkele afwijkende toevoegen (max 5). Meer kost ivm opmaak extra.

Bij bestelling omschrijving en aantal doorgeven. ze hebben gem. 1,5 week levertijd dus ik zou zeggen voor donderdag 17 Juni PB met bestelling en E-mail adres. Je krijgt dan van mij bevestiging en rekening nummer. Verzenden per post apart aangeven anders afhalen op de clubdag (per post kost me een postzegel). Dan weet ik zeker dat iedereen op tijd zijn spullen heeft.

Voor diegene die zich het afvragen ik verdien hier niets nada aan. Ik wil enkel de verzendkosten vergoed krijgen. Na bevestiging moet je uiterlijk voor 21 Juni het geld overgemaakt hebben.

Op 21 juni ga ik namelijk bestellen. Anders kan ik niet garanderen dat jullie je spullen op tijd hebben. Tot eind deze week blijf ik prijzen aanvragen om een beter vergelijk te krijgen en ze een beetje uit te spelen tov van elkaar. Dus hou het in de gaten.

Nou ik hoor het wel groeten uit Roosendaal.

Dr
Grtz Ulleke aka Dré
ulleke
CQ supporter
CQ supporter

Berichtdoor ulleke » 08 jun 2010 21:24

Voor de hardcore members.

kosten van de 200 st.

Tot nu toe te verdelen onder?.

weedy's Agm
Ulleke

Meer is welkom.

Perciese prijs ivm betsellen krijg je ast maandag. Dit zal afhankelijk van het aantal gelijk blijven of minder worden. Gezien ik nog met een paar partijen bezig ben.

Besteld:

Ulleke
1 x tshirt normaal.
2 x sticker ovaal.
1 x logo rood groot
1 x logo zwart groot
2 x logo rood klein

Grtz Dr
Grtz Ulleke aka Dré
ulleke
CQ supporter
CQ supporter

Berichtdoor ulleke » 08 jun 2010 21:33

Voor de hardcore members.

kosten van de 200 st.

Tot nu toe te verdelen onder?.

weedy's Agm 78,-
Ulleke 78,-

Meer is welkom.

Perciese prijs ivm betsellen krijg je ast maandag. Dit zal afhankelijk van het aantal gelijk blijven of minder worden. Gezien ik nog met een paar partijen bezig ben.

Besteld:

Ulleke
1 x tshirt XL normaal.
2 x sticker ovaal.
1 x logo rood groot
1 x logo zwart groot
2 x logo rood klein

Weedy's Agm

2 x Tshirt S Normaal
2 x Tshirt XXl Normaal

Totaal

T shirt XL Normaal 1 x
T shirt XXL Normaal 2 x
T Shirt S Normaal 2 x
2 x sticker ovaal.
1 x logo rood groot
1 x logo zwart groot
2 x logo rood klein

Grtz Dr
Grtz Ulleke aka Dré
ulleke
CQ supporter
CQ supporter

Berichtdoor china-freak » 09 jun 2010 19:33

is meschien niet handig als je foto's er bij kunt zetten uit welke keuzen je hebt ?? zoo is het een stuk makkelijker te kiezen ;).
kijk niet naar het merk quad maar kijk naar de quadrijder.
china-freak
450cc

Berichtdoor ulleke » 10 jun 2010 07:35

Voorbeelden van de t shirts staan op de paginas ervoor. van de sticker heb ik nog geen foto's zoals vermeld moet ik die per 200 bestellen. De gesneden stickers heb ik ook niet zal eens kijken of ik er vandaag een paar voor niks kan krijgen.

Grtz Dr
Grtz Ulleke aka Dré
ulleke
CQ supporter
CQ supporter

Berichtdoor ulleke » 10 jun 2010 17:59

Nou morgen heb ik gesneden voorbeelden van de stickers. Van het full color stickertje maak ik vanavond wel een vb in coroldraw. deze zal ik posten te samen met voorbeelden van de t shirts. Is een type sticker bijgekomen. Morgen voor 16:00 foto's

groeten Dr
Grtz Ulleke aka Dré
ulleke
CQ supporter
CQ supporter

Berichtdoor Lady Bashan » 10 jun 2010 18:02

Dre

:clap: :clap: :clap: :clap: :clap: ik vindt dat je dit verdient na je harde werk en energie voor het maken van de logo
Mijn man zegt altijd doe voorzichtig op de crosser,dan denk ik waar bemoeit hij zich mee

Honda CR 125 (Lady HSun)
HSun 200 (Bijna)
Woppel Womega
BasHan 200 (Weedys-AGM)
Lady Bashan
200cc

Berichtdoor ulleke » 10 jun 2010 18:39

Dank je maar ze zijn er nog niet. ik blijf altijd lekker ree
Grtz Ulleke aka Dré
ulleke
CQ supporter
CQ supporter

Berichtdoor Lady Bashan » 10 jun 2010 18:43

Het komt allemaal goed ik heb er de volste vertrouwen in.

:angel: Lady HSun
Mijn man zegt altijd doe voorzichtig op de crosser,dan denk ik waar bemoeit hij zich mee

Honda CR 125 (Lady HSun)
HSun 200 (Bijna)
Woppel Womega
BasHan 200 (Weedys-AGM)
Lady Bashan
200cc

VorigeVolgende

Keer terug naar Chinees of geen trek?