erg jammer maarja

GREETZ MENNO
zeki007 schreef:En biben ben je tevreden met de quad ben van plan er ook 1 te halen maar durf het niet zo lees veel verhalen over uitvallen etc
roonroon schreef:zeki007 schreef:En biben ben je tevreden met de quad ben van plan er ook 1 te halen maar durf het niet zo lees veel verhalen over uitvallen etc
Weet je zeki007??
Als ik jou was kocht ik een Barosa/ Yamaha of een andere quad van een duizend of 5 en laat je hem lekker repareren bij een dealer.
Veel geld uitgeven aan onderdelen en arbeidsloon.
Kom op zeg, make up your mind en loop niet zo te draaien.
Ook de dure merken gaan naar de kloten en hebben onderhoud nodig.
Maarja, het zijn jouw centen die je wilt gaan uitgeven.
Je kunt beter geen quad kopen, dan hoef je ook geen reparaties te doen en sta je ook niet stil.
Pak de bus!!
Sorry, maar ik wordt van dit soort eeuwig durende geze... een beetje moe.
Je weet dat een Chinees meer aandacht nodig heeft en iedereen hier je graag wilt helpen dus ik zie het probleem niet!!
Groeten
Ron
Weedys-AGM schreef:roonroon schreef:zeki007 schreef:En biben ben je tevreden met de quad ben van plan er ook 1 te halen maar durf het niet zo lees veel verhalen over uitvallen etc
Weet je zeki007??
Als ik jou was kocht ik een Barosa/ Yamaha of een andere quad van een duizend of 5 en laat je hem lekker repareren bij een dealer.
Veel geld uitgeven aan onderdelen en arbeidsloon.
Kom op zeg, make up your mind en loop niet zo te draaien.
Ook de dure merken gaan naar de kloten en hebben onderhoud nodig.
Maarja, het zijn jouw centen die je wilt gaan uitgeven.
Je kunt beter geen quad kopen, dan hoef je ook geen reparaties te doen en sta je ook niet stil.
Pak de bus!!
Sorry, maar ik wordt van dit soort eeuwig durende geze... een beetje moe.
Je weet dat een Chinees meer aandacht nodig heeft en iedereen hier je graag wilt helpen dus ik zie het probleem niet!!
Groeten
Ron
![]()
![]()
Keer terug naar Me and my quad
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 3 gasten