alleen let wel op dat het slangetje blijft zitten niet omdta onderaan ergens te zwaar wordt en het verliest waardoor je dadelijk ook benzine verliest
die prijzen van tegenwoordig daar wordt je wel oud van of niet 40+plussers

Draco schreef:kwaad zou het niet kennen want je draait normaal die schroef dicht om het te afdichten.
alleen let wel op dat het slangetje blijft zitten niet omdta onderaan ergens te zwaar wordt en het verliest waardoor je dadelijk ook benzine verliest
die prijzen van tegenwoordig daar wordt je wel oud van of niet 40+plussers
Draco schreef:die prijzen van tegenwoordig daar wordt je wel oud van of niet 40+plussers
4 wieltjes schreef:Dat slangetje is je overloop in je vlotterkamer,en die kan je NIET afsluiten,dichtknijpen of een schroef erin.
Dat er benzine uitkomt betekend dat je vlotter blijft hangen of je benzinetoevoerklepje sluit niet geheel af.
Om dit te controleren doe je het volgende.
Je doe je benzinekraan op 'uit' en laat de motor lopen .
Op een gegeven moment stopt je motor en is je vlotterkamer dus ook bijna leeg.
Dan haal je je vlotterkamerdop eraf.(de onderkant van je carburateur).
Als dit is gebeurt dan zet je er eerst iets onder zodat de eventuele benzine daarin kan lopen.
Nu duw je de vlotter naar boven en zet je je benzinekraan weer aan.
Op dit moment moet er geen benzine druppelen.
Als dit toch zo is,dan sluit het leertje waar je benzine vandaan stroomt niet goed af.
Krijg je daarentegen geen benzine,dan kan het zijn dat je vlotter vast zit/zat.
Keer terug naar Start en loop problemen
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast